مدیر تیم‌های ملی فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال آمادگی همکاری با اسپانسرها در زمینه‌های مختلف را دارد.

محمدرضا ساکت مدیر تیم‌های ملی فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گفت: داشتن امکانات استاندارد برای تیم ملی یکی از هدف‌گذاری‌هایی است که فدراسیون داشته و در این ارتباط شروع اول این است که بتوانیم مرکزی برای تیم ملی فوتبال ایران را بازسازی کنیم و نوسازی داشته باشیم و اقداماتی را در اینجا انجام دهیم و همان‌طور که می‌بینید اقداماتی در حال انجام است. یکی دیگر از امکاناتی که خیلی ضرورت دارد بحث خودرو است که این اتوبوس،‌ اتوبوسی است که مالکیت آن برای فدراسیون است و مشخصاً برای تیم‌های ملی پیش‌بینی شده، اولین اتوبوسی است که برای تیم‌های ملی با مشارکت شرکت‌های حمایتی و شرکت اسکانیا برای تیم‌های ملی تأمین شده است. حدود ۳۹ نفر ظرفیت دارد، تمام صندلی‌هایش مانیتور و هدفون دارد. موتور و شاسی آن از سوئد آمده و امکانات آن در شرکت حباب‌افشان با دقت‌نظر ویژه‌ای آماده شده و به هر حال از این به‌ بعد در اختیار تیم‌های ملی خواهد بود. برای طراحی روی بدنه آن هم فراخوانی گذاشته شد بالغ بر ۲۰۰ نفر شرکت کردند که طرح‌ها مورد بررسی توسط کارشناسان گرافیک و اساتید ویژه این طرح انتخاب شد که نمادی است از یوزپلنگ ایرانی که نماد قدرت،‌ دوندگی، جهندگی و تلاش است و این ویژگی‌های قهرمانان دختر و پسر ایرانی هم هست.

وی در خصوص اینکه این اتوبوس مخصوص تیم ملی بزرگسالان است یا همه تیم‌های ملی، افزود: به هر حال ما دنبال این هستیم که اتوبوس‌های دیگری هم داشته باشیم و طبیعی است که الان برای تردد تیم بزرگسالان استفاده می‌شود و در تدارکات هستیم که بتوانیم اتوبوس‌های دیگری داشته باشیم، البته شرکت‌های دیگری هم برای این کار اعلام آمادگی کردند و ما هم از همین‌جا اعلام می‌کنیم که تیم‌های ملی و فدراسیون فوتبال از اسپانسرهایی که علاقمند هستند در هر زمینه‌ای حمایت‌هایی را برای تیم‌های ملی داشته باشند، فدراسیون آمادگی دارد با آنها مذاکره کند و کمیته بازاریابی در این زمینه آمادگی لازم را دارد.

ساکت در خصوص دیدار ایران و چین اذعان داشت: در این خصوص صحبتی نمی‌کنم،‌ اجازه بدهید اول مربیان و کادر فنی در این خصوص صحبت کنند و اگر لازم شد ما بعد صحبت خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.