هم تیمی مهاجم بارسلونا در تیم ملی برزیل معتقد است که عملکرد خیره کننده او در بازی مقابل اروگوئه نشان داد که وی امسال چقدر خوب است.

به گزارش خبرگزاری مهر، «ژوآئو میراندا» مدافع ۳۱ ساله تیم ملی فوتبال برزیل معتقد است که «نیمار» در حال فراهم کردن مقدمات کسب توپ طلای بعدی است.

در بازی بامداد روز جمعه تیم های ملی اروگوئه و برزیل در چارچوب رقابت های انتخابی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی، «سلسائو» موفق شد با هت تریک «پائولینیو» و یک گل از نیمار حریف را با نتیجه چهار بر یک شکست دهد.

نیمار با گلی که در این بازی به ثمر رساند، در ۷۶ بازی ملی شمار گل های خود را به عدد ۵۱ رساند. نمایش درخشان نیمار در این بازی باعث شد تا میراندا به تمجدید از وی بپردازد.

این مدافع باشگاه اینترمیلان گفت: امروزه نیمار بازیکنی است که در بهترین لحظات بازی می کند. توپ طلای بعدی برای او نقاشی شده است.

نیمار در مراسم توپ طلای سال ۲۰۱۵ نفر سوم شد، اما در ۹ سال اخیر این جایزه بین «لیونل مسی» و «کریستین رونالدو» تقسیم شده است.

برزیل با این پیروزی راه صعودش به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را هموارتر کرد. «سلسائو» اکنون با ۳۰ امتیاز صدرنشین جدول است و نزدیک ترین تعقیب کننده آنها اروگوئه با ۲۳ امتیاز است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.