سرمربی تیم نفت تهران گفت: تیم کی‌روش به تیمی باج نمی‌دهد، به خصوص در ایران و من مطمئن هستم ۳ امتیاز این بازی را خواهیم گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی دایی بعد از باخت نفت مقابل پیکان، در دیدار تدارکاتی در جمع خبرنگاران در خصوص این بازی گفت: قبل از هر چیز سال نو را به هموطنانم تبریک می‌گویم و امیدوارم سال خوبی داشته باشند. درباره تیم خودمان هم باید بگویم شرایط تیم ما نامشخص است و به دلیل همین موضوع بازیکنانم تصمیم گرفتند که از بعد از عید رفاقتی کار کنند که البته هیچ جای دنیا اینطور نیست.

وی ادامه داد: ما برای بازی با سیاه‌جامگان آماده می‌شویم، اما نمی‌دانیم شرایطمان چطور است و برای خودمان کار می‌کنیم.

سرمربی نفت در پاسخ به این سوال که ایراد از کجاست، افزود: این سیاست غلطی است که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ آن را دنبال می‌کنند. کسانی که باشگاه‌داری می‌کنند، وقتی به دنبال سابقه آنها می‌رویم متوجه می‌شویم که سابقه‌ای ندارند. ما الان مدت‌هاست که لباس نداریم و وقتی می‌خواهیم خودمان لباس را تهیه کنیم، می‌گویند ما با ایتالیایی‌ها قرارداد داریم و ما را جریمه می‌کنند. ما از اول اسفند همین لباس‌ها را داریم.

دایی درباره اتفاقاتی که در زمان اخراج بازیکنان نفت در بازی با پیکان رخ داد و آنها حاضر به بیرون رفتن از زمین نبودند، تصریح کرد: وقتی همه چیز با هم قاطی است، این مسائل ذهن بازیکنان را به‌هم می‌ریزد و وقتی بازیکن اعصاب راحتی ندارد، قاطی می‌کند. بازیکنانم فقط وعده دروغ و دروغ می‌شنوند. همه باشگاه‌ را رها کرده‌اند و کسی به ما سر نمی‌زند و نمی‌دانیم چه خبر است.

وی در باره اینکه آیا از تیمش رضایت دارد یا خیر، گفت: نه‌، راضی نیستم. وقتی تیمی تمرین نمی‌کند، چرا باید از آن راضی باشم. از بعد از بازی با پرسپولیس، ما شل کن سفت کن داشتیم و الان هم شرایط همین است. از بعد از عید هم بازیکنانم رفاقتی آمده‌اند کار کنند و به چیزی هم فکر نمی‌کنیم.

سرمربی اسبق تیم ملی درباره بازی ایران مقابل چین، خاطرنشان کرد: مطمئناً برای رفتن به جام جهانی کار سختی داریم، اما تیم کی‌روش به تیمی باج نمی‌دهد، به خصوص در ایران و من مطمئن هستم ۳ امتیاز این بازی را خواهیم گرفت، هرچند که چین خیلی بهتر از قبل شده اما هرچه باشند، از ما عقب‌تر هستند. باید به کی‌روش خسته‌نباشید بگویم که تیمی ساخته که چه داخل کشور و چه بیرون از کشور، خوب بازی می‌کند و امتیازها را جمع می‌کند. به نظرم ایران چین را شکست می‌دهد و با خیال راحت به بازی‌های آینده فکر می‌کند.

دایی درباره تقابل لیپی با کی‌روش تصریح کرد: لیپی مربی خیلی بزرگی است و سال‌ها هدایت ایتالیا را برعهده داشته، اما برگ برنده کی‌روش بازیکنان و مردم هستند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵ )