سرمربیان دو تیم ایران و قطر از ابتدای بازی بارها با یکدیگر به صورت لفظی درگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های ایران و قطر از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امشب در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه قطر به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.

ژاوی ارناندس بازیکن اسپانیایی تیم فوتبال السد برای تماشای این دیدار در ورزشگاه حضور دارد و جالب اینکه ژاوی در ورزشگاه خانگی محل برگزاری دیدار السد حاضر حاضر شده و دیدار ایران و قطر را از نزدیک می‌بیند.

* با توجه به آبیاری زمین مسابقه قبل از بازی، چهار گوشه زمین خیس و پر از آب است و این موضوع گاهاً مشکلاتی را برای بازیکنان ایجاد کرده است، ضمن اینکه در آن سویی که هواداران ایرانی نشسته‌اند، برگه‌های سفیدرنگی به زمین بازی ریخته شده و همین موضوع باعث شده است تا زمین مسابقه کثیف جلوه داده شود.

* تماشاگران ایرانی پشت دروازه قطر در نیمه اول استقرار داشتند و با پرچم‌های کشورمان و با طبل و بوق تیم ملی را تشویق می‌کنند.

* دقایق ابتدایی بازی، اعتراضات زیادی را به همراه داشت، تا جایی که در چند مرتبه بازیکنان ایرانی از جمله عزت‌اللهی به خاطر عملکرد قطری‌ها و بازی خشن آنها به داور اعتراض کردند و جالب اینکه در برخی صحنه‌ها اکثر بازیکنان به جز حاج‌صفی که کاپیتان است، به داور گلایه می‌کردند.

* درگیری‌های داخل زمین باعث شده بود تا در چند صحنه فوساتی و کی‌روش سرمربیان دو تیم به صورت لفظی با هم درگیر شده و با وساطت داور چهارم، این درگیریهای پراکنده در نیمه اول فعلاً ختم به خیر شده است. در یک صحنه، صحبت‌های دوستانه کی‌روش با داور چهارم جالب بود.

* لباس آبی جالب‌توجهی بر تن بیرانوند ملی‌پوش پرسپولیسی تیم ملی قرار دارد، ضمن این دروازه‌بان در نیمه اول با سوریا درگیر شد تا جایی که پزشکان برای مداوای دروازه‌بان ایران به زمین آمدند.

* همچنین در نیمه اول در یک صحنه، سردار آزمون با بازیکنان حریف بر سر تصاحب توپ به رقابت پرداخت که پس از زدن این بازیکن و اعلام خطا به سود ایران، آزمون با ناراحتی و عصبانیت قصد داشت رأساً به تنبیه بازیکن حریف بپردازد که البته این اتفاق نیز با دخالت داور به پایان رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.