دیدار دو تیم ملی فوتبال اسپانیا و رژیم اشغالگر قدس به فرصتی مناسب برای مردم اسپانیا تبدیل شده تا اعتراض خود را علیه این رژیم غارتگر در عرصه‌های مختلف بیان کنند. فضای خیخون اسپانیا به شدت امنیتی است.

به گزارش خبرگزاری فارس، منابع اطلاعاتی و امنیتی رژیم صهیونیستی در آستانه بازی پردردسر تیم ملی فوتبال این رژیم مقابل اسپانیا بدون هماهنگی با پلیس میزبان امنیت منطقه خیخون را تحت‌نظر گرفتند.

یکی از نویسندگان بخش اجتماعی روزنامه ABC اسپانیا در گزارش امروز خود نوشته است: این یک مسابقه فوتبال در تقویم رسمی فیفا است و بعید می‌دانیم نیروهای امنیتی اسپانیا توان اداره یک مسابقه ۹۰ دقیقه‌ای را نداشته باشند. روز گذشته تیم ملی فوتبال رژیم اشغالگر قدس در شرایطی به شدت امنیتی وارد فرودگاه منطقه خیخون شده و از آنجا به ادعای رسانه‌های اسپانیا در آرامش کامل به سمت هتل محل اقامت خود هدایت شد. این در حالی است که رسانه‌های مستقل اسپانیا از جو به شدت امنیتی در اطراف هتل محل اقامت این کاروان خبر داده و آورده‌اند: دیوارنویسی‌ها و نقاشی‌های اعتراضی علیه رژیم اشغالگر قدس در شهرهای مادرید، مالاگا و خیخون اوج گرفته و در دو روز گذشته حداقل ۲۰ جوان اسپانیایی به علت آنچه شورش خیابانی عنوان شده توسط پلیس اسپانیا دستگیر و بازداشت شدند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.