علیرضا جهانبخش امیدوار است که تیم‌ملی امشب قطر را شکست دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سال ۹۵ برای علیرضا جهانبخش دو روی سکه بود. جدا ازاتفاقاتی که در ایران افتاد و کل مردم را ناراحت کرد عمل جراحی مادرش برای او سخت ترینشرایط را رقم زده بود.البته او در همان روز به اوج خوشحالی هم رسیده بود،چرا که عملجراحی مادرش با موفقیت انجام شد و باعث شدتا او در یک روز هم خیلی ناراحت شود و هم خیلی خوشحال.پسر با اخلاق فوتبال ایران کهامروز به همراه تیم ملی مقابل قطر قرار می گیرد از سال ۹۵،خاطرات خوب و بدش و آرزوهایشمی گوید.آرزوهایی که یکی از آنها صعود ایران به جام جهانی است،دیگری اینکه خانوادهای بی سرپرست نباشد و یکی هم سلامتی همه مردم ایران.او مهربان است و سعی می کند درسه - چهار جمله ای که حرف میزند یکی - دو کلمه برای مردم ایراندعا کند.

*در خصوص سال ۹۵ برایمان بگو. برای تو چطور بود؟

سال ۹۵ سالی پر از فراز و نشیب برای من بود. در این سال مادرم عملجراحی کرد و این اتفاق بدی برای من بود. و خوشحالیم در این سال از این جهت بود کهحال مادرم پس از عمل خیلی خوب شد. روز سختی را پشت سر گذاشتم.برای خودم در تیم ملی و آلکمار هم اتفاقات خوبزیادی رخ داد. اما اتفاقات بدی در سطح جامعه افتاد. از فروریختن ساختمان پلاسکو تافوت تعدادی از هنرمندان. من به خانواده های درگذشتگان تسلیت می گویم و امیدوارمسال ۹۶ پر از اتفاقات خوب برای همه باشد.

*کمی درباره شرایط خودت در کشور هلند و لیگ این کشور صحبت کن.

امسال برای چهارمین سال است که من در لیگ هلند حضور دارم. خدا روشکر از شرایط راضی ام و اینجا جا افتادم. شرایط کشور هلند با ایران به کلی متفاوتاست اما توانسته ام خودم را با شرایط اینجا تطبیق بدهم.

*رابطه ات با ایرانیان مقیم هلند چگونه است؟ ضمن اینکه رضا قوچاننژاد هم در لیگ هلند فعالیت دارد.

من در هلند به غیر از رضا قوچان نژاد، دوستان دیگری هم دارم. ایرانیهای اینجا، همیشه به من لطف داشته اند و به من محبت می کنند. فاصله شهر ما با شهررضا زیاد است و به همین جهت کمتر همدیگر را ملاقات می کنیم.

*وضعیتت در آلکمار چگونه است؟ چه هدفی در این تیم داری؟

امیدوارم بتوانیم امسال یک اتفاق خوبی برای آلکمار و هوادارانش رقمبزنیم و آن هم قهرمانی در لیگ هلند است. آلکمار چند سالی است قهرمان نشده و ما بهدنبال فتح حداقل یک جام در این فصل هستیم تا هواداران را خوشحال کنیم.

*در مورد بازی با قطر چه نظری داری؟ در بازی رفت یک گل زیبا زدی.

بله من در بازی رفت به قطر گل زدم. قطر تیم خوبی است و ما الان دراین کشور هستیم.من روز سه شنبه تمرین کردم و نظر پزشکان هم مساعد بود. نمی دانم کهبازی خواهم کرد یا نه چون بستگی به نظر سرمربی دارد اما اگر بازی کنم، قطعابیشترین تلاشم را خواهم کرد که تیم موفق شود. تیم ما خیلی تیم خوبی است چون ازجوانانی باتجربه تشکیل شده. بچه ها همدل هستند و همه به دنبال صعود به جام جهانیهستیم. من و دوستانم در تیم ملی همه برای یک پرچم می جنگیم. همه ما داریم تلاش مانرا می کنیم اما راه سخت است. قطعا مقابل قطر بازی سختی داریم.باید پله پله و بازی به بازی حرکت کنیم. هیچ حریفی از پیش بازندهنیست. ما باید مسابقه به مسابقه پیش برویم. الان حریف ما فقط قطر است که چند ساعتدیگر مقابلش به میدان می رویم. بازی در زمین حریف قطعا راحت نیست.

*فکر می کنم بعد از چندین سال می توانی در ایام نوروز به ایرانبیایی. در این مورد چه نظری داری؟

به نظر من یکی از اتفاقات خوب برای تیم ملی تقارن بازی ها با عیدنوروز بود. این بهترین فرصت برای من است تا به ایران بیایم و خانواده ام را ببینم.

*قراردادت با آلکمار چه وضعیتی دارد؟

من هنوز ۳ سال دیگر با آلکمار قرارداد دارم و تصمیم جدیدی نگرفتهام. اما قطعا دوست دارم که پیشرفت کنم و به مراتب بالاتر برسم. ولی الان زود استکه بخواهم در موردش صحبت کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.