سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه در دیدار مقابل قطر فشاری روی تیم ایران نیست، گفت: سرمربی قطر هرچه دوست دارد بگوید و نیازی نیست که من جوابش را بدهم.

به گزارش خبرنگار مهر، کارلوس کی روش در نشست خبری پیش از بازی تیم ملی فوتبال ایران با قطر که بعدازظهر امروز در دوحه برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: ما به دوحه آمده ایم تا سه امتیاز بازی را بگیریم و به جام جهانی صعود کنیم.

وی با بیان اینکه طرز بازی تیم قطر و تفکر سرمربی این تیم را می شناسد، ادامه داد: ما دو هدف داریم. هم می خواهیم در این مسابقه پیروز شویم و هم می خواهیم به جام جهانی روسیه برسیم. با این حال روی تیم ایران فشار نیست و عجله ای نداریم.

سرمربی تیم ملی ایران تاکید کرد: با یک بازی باحوصله می توانیم پیروز شویم. تیم قطر آمادگی خوبی دارد و اینکه کدام تیم برنده می شود، در پایان بازی فردا مشخص خواهد شد.

کی روش در پاسخ به سئوالی مبنی بر اتفاقات بازی رفت و درگیری بازیکنان دو تیم که منجر به محرومیت چندنفر از سوی فیفا شد، یادآور شد: آن اتفاقات جزیی از گذشته است که هر دو تیم متضرر شدند و از آن درس گرفتند. ما فردا دنبال بازی جوانمردانه هستیم. امیدوارم شاهد بازی با احترامی باشیم.

سرمربی تیم ملی ایران با بیان اینکه سرمربی قطر را به خوبی می شناسد، در خصوص رویارویی با خورخه فوساتی سرمربی جدید این تیم گفت: اطلاعات خوبی از قطر داریم و می دانیم کدام بازیکنان در ترکیب قطر حضور خواهند داشت اما یک مربی در عرض سه چهار ماه نمی تواند معجزه کند.

کی روش درباره انتقادی که خورخه فوساتی سرمربی قطر از صحبتهای گذشته اش داشت، گفت: من این صحبتها را مطرح نزدم. فوساتی هرچه می خواهد بگوید. نیازی نیست جواب او را بدهم. نباید به هر چیزی که در رسانه ها مطرح می شود اعتماد کرد!

سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران مبنی بر دلایل عدم موفقیت در جام جهانی برزیل، تصریح کرد: این موضوع به تجربه بازیکنان بستگی دارد. به عنوان مثال در آمریکای جنوبی مسابقات فوتبال سنگین است ولی در ایران و دیگر کشورهای آسیایی مثل قطر اینطور نیست و مسابقات بعد از بازی تیم های بزرگ فروکش می کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.