تصمیم و دستور سرمربی تیم ملی فوتبال ایران قبل از بازی با تیم قطر در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی در روزنامه‌های قطری بازتاب داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر روز پنجشنبه این هفته در چارچوب دور برگشت مسابقات انتخابی جام جهانی روسیه در دوحه به مصاف هم خواهند رفت.

تیم ملی فوتبال ایران که چند روزی است در قطر به سر می برد، روز گذشته با حضور لژیونرهای اروپایی تمرین کاملی را برگزار کرد. با این حال با تصمیم کارلوس کی روش سرمربی ایران، هیچکس اجازه حضور در تمرین ایران را نیافت و همانند تهران، ملی پوشان پشت درهای بسته کارهای تاکتیکی خود را مرور کردند.

روزنامه «الشرق» قطر در این خصوص نوشت: «ایران روز گذشته با حضور تمام بازیکنانش تمرین کرد ولی این تمرین پشت درهای بسته بود. کادر فنی تیم ملی ایران خواسته است تمرینات این تیم مخفیانه باشد و حتی یک نفر هم آنرا تماشا نکند. ایران چهاشنبه و یک روز قبل از بازی با قطر در ورزشگاه السد که محل برگزاری بازی با تیم قطر است، تمرین می کند و انتظار می رود ۱۵ دقیقه ابتدایی آن روی رسانه ها باز باشد.»

همچنین روزنامه «الرایه» هم نوشت: «تیم ایران تمرینات کاملا سری و مخفیانه را قبل از رویارویی با قطر در پیش گرفته است. کادر فنی تیم ایران به رسانه ها اجازه حضور در تمرین این تیم را نداد تا بازیکنانش با تمرکز به کار خود ادامه بدهند.»

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۲ )