مربیان ایرانی از رفتار سرمربی شاکی هستند و تصمیم‌شان این است؛ اگر حرمت‌شان حفظ نشود در تیم‌ملی نمی‌مانند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جلسه رئیس فدراسیون فوتبال با سرمربی تیم‌ملی بی نتیجه ماند. کی روش بعد از بحران با برانکو و ملی پوشان پرسپولیس حالا می خواهد اقتدارش در تیم ملی را به رخ دستیارانش بکشاند. کل مشکل این است؛ او در دبی به دستیارانش می گوید بروند فرودگاه و برگردند تهران.

کادر فنی به فرودگاه می رود و منتظار بلیت برگشت هستند که خبر رسانه ای می شود. تاج سراسیمه دست به کار می شود. از دستیارانش می خواهد برگردند به اردو. به تهران نیایند. رئیس فدراسیون دستور می دهد و دستیاران اطاعت می کنند چون آنها طرف قرارداد با فدراسیون فوتبال هستند نه کارلوس کی روش. حتی اگر سرمربی خیلی محبوب باشد و همیشه رئیس . این قدر رئیس که دستیارانش او را نه با واژه Coach که boss صدا کنند.

آنها از فرودگاه برگشتند تا حرف رئیس فدراسیون زمین نماند و حالا کی روش می گوید دستیارانش شوریده اند. خیانت کردند و دیگر جایی در تیم ندارند. نکونام که سال ها کاپیتان تیم ملی بوده ، مارکار آقاجانیان با سابقه طولانی همکاری با تیم ملی ، آرین قاسمی که این همه سال زبان رسمی کارلوس بوده و دیگران ، قربانی این اخلاق رئیس کی روش شده اند. جالب اینجاست که رئیس فدراسیون می گوید نمی تواند دستیاران را به کی روش تحمیل کند. یا می گوید فقط تعدادی از این دستیاران ممکن است در اردوی قطر نباشند و اینگونه بدعتی گذاشته می شود برای اطاعت از دستور مسئولان فدراسیون فوتبال.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۱ )