قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان، گفت: ضربه‌های سر و عربده کشی محسن مسلمان مقابل عقیل کعبی جریمه‌اش اخراج از زمین بود.

علی پورکیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شکست یک بر صفر استقلال خوزستان مقابل پرسپولیس، گفت: بازی بسیار خوبی بود فکر نمی‌کنم هیچ تیمی توانسته باشد اینقدر مقابل پرسپولیس عملکرد خوبی ارائه کند و از آنها برتر باشد. با احترام به استقلال که توانست ۳ بر ۲ پرسپولیس را شکست دهد آنها هم نتوانستند در تهران اینقدر مقابل پرسپولیس خوب بازی کنند. در نیمه دوم بازی روز گذشته برتری محسوسی مقابل پرسپولیس داشتیم و واقعاً باید به غیرت و شرف این بازیکنان جوان درود فرستاد.

وی در رابطه با اعتراض شدید سیدسیروس پورموسوی و نیمکت‌نشینان استقلال خوزستان به داور، خاطرنشان کرد: وقتی داور وظیفه خود را به خوبی انجام نمی‌دهد این شرایط به وجود می‌آید. تیم‌های شهرستانی در ورزشگاه آزادی مظلوم واقع می‌شوند. پورموسوی یکی از بااخلاق‌ترین مربیان ایران و حتی جهان است، امیدوارم وضعیت داوری کمی بهتر شود.

پورکیانی در پاسخ به این سؤال که طبق نظر کارشناسان داور می‌توانست یک پنالتی به سود پرسپولیس اعلام کند و گل وحید امیری صحیح بوده است، تصریح کرد: نگفته‌ام داور از کسی طرفداری کرده بلکه نسبت به اشتباهاتی که انجام شده انتقاد کردم. صحبت من این است که داور آنقدر اشتباه کرد که صدای تیم ما در آمد اما به هیچ وجه نگفتم او از تیم خاصی طرفداری کرده است.

وی افزود: حرکت محسن مسلمان در جریان بازی دیروز بسیار زشت و زننده بود. قطعاً جریمه این حرکت کارت قرمز بود او سرش را به بازیکن ما می‌زد و عربده می‌کشید در مقابل واکنش بازیکن ما فقط سکوت بود ولی بیژن حیدری تحت تأثیر هواداران قرار گرفت و به هر دو بازیکن یک کارت زرد نشان داد. به نظرم سهواً داور بیشتر سوت‌ها را به سود پرسپولیس می‌زد. پورموسوی مربی نیست که بخواهد اعتراض کند و از کنار زمین اخراج شود او ناخودآگاه از خط کنار زمین عبور کرد و اخراج شد. داوران باید بین مربیان اخلاق‌مدار و آنهایی که دائم اعتراض می‌کنند فرقی قائل شوند. در کل این بازی هم تمام شد و فوتبال ادامه دارد ولی امیدوارم داوران تحت تأثیر تیم‌های پرهوادار قرار نگیرند.

قائم‌مقام استقلال خوزستان، در مورد اینکه یک میلیارد تومان به باشگاه واریز شد ولی همچنان بازیکنان این تیم ناراضی هستند، گفت: یک میلیارد تومان را بین بازیکنان تقسیم کردیم اما برای حل مشکلمان به حدود ۵ میلیارد تومان پول نیاز داریم. ضمن تشکر از کسانی که این پول را به باشگاه تزریق کردند باید بگویم این مبلغ فقط مُسکنی برای مشکلات فعلی بود و این بازیکنان باغیرت هنوز طلب زیادی دارند.

وی در مورد اینکه آیا مشکل کمک مالی بانک ملی حل شده است، تصریح کرد: بالاخره گروه ملی به بانک ملی واگذار شد و امیدوارم این اتفاق هر چه زودتر به حل مشکلات باشگاه بیانجامد.

پورکیانی در رابطه با دیدار مقابل لخویا در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا، تصریح کرد: لخویا یکی از ثروتمندترین باشگاه‌های آسیا و حتی جهان است آنها از بازیکنان چندملیتی استفاده می‌کنند و لژیونرهای توانمندی دارند البته جوانان ما نشان دادند با تعصب و غیرت مثال‌زدنی از عهده هر حریفی برمی‌آیند. سرمربی جوان ما و دستیارانش حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. واقعاً پورموسوی مربی بزرگی است. امیدوارم بتوانیم در این بازی عیدی خوبی به هواداران که در سرما و گرما به عنوان یار دوازدهم کنارمان بودند تقدیم کنیم.

قائم‌مقام استقلال خوزستان در پایان، گفت: اسپانسر جدید باشگاه معرفی شد. شاید هوادارانی که می‌خواستند به ما کمک کنند و از لحاظ قانونی بستر این کار فراهم نبود بتوانند از طریق این سامانه باشگاه را یاری کنند تا اجازه ندهند مشکلات فراوان به ما آسیب بزند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۰ )