عضو هیأت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس، سیاه‌نمایی کی‌روش در مورد شرایط فوتبال ایران را فرار رو به جلو توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد عزیزی ضمن انتقاد از اظهارنظر اخیر سرمربی پرتغالی تیم ملی کشورمان، گفت: بیان مسائل مختلف در رسانه‌ها که موجب بروز اختلافات می‌شود به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست و به دور از اخلاق حرفه‌ای در ورزش تلقی می‌شود.

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فدراسیون فوتبال باید نسبت به تعیین تکلیف وضعیت کارلوس کی‌روش اقدام جدی انجام دهد، اظهار کرد: سرمربی پرتغالی تیم ملی کشورمان در گفت‌وگو با رسانه‌های خارجی عنوان کرده که تیم ملی ایران تمریناتش را در زمین به مساحت ۶۰ متر برگزار می‌کند که جای تعجب دارد؛ چنین حرفی موجب تضعیف و وارد شدن لطمه به جایگاه ورزش ایران در عرصه‌های بین المللی می‌شود و می‌توان گفت سیاه‌نمایی کی‌روش در مورد شرایط فوتبال ایران فرار رو به جلو است.

وی ضمن تاکید بر اینکه کارلوس کی‌روش تاکنون اقدام خاصی انجام نداده و دستاورد قابل توجهی به همراه نداشته است، افزود: جایگاه سرمربیگری تیم ملی قابل احترام است ولی باید اذعان کرد که افراد بسیار موفق‌تری نسبت به کارلوس کی‌روش وجود دارد که می‌توان از آنها برای هدایت تیم ملی بهره برد.

عزیزی ادامه داد: اگر سرمربی پرتغالی تیم ملی کشورمان می‌خواهد به روش کنونی‌اش ادامه دهد، فدراسیون فوتبال باید همکاری با وی را به اتمام برساند.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه تیم ملی نیاز به سرمربی بی‌حاشیه دارد، تصریح کرد: سرمربی تیم ملی یک کشور جایگاه والایی دارد از این رو رفتارهای نادرست، اظهار نظرهای غیرکارشناسی و اختلاف فکن کارلوس کی‌روش زمینه دلسردی بازیکنان فوتبال کشورمان را بوجود می‌آورد.

عضو هیأت رییسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید اجازه دهیم فوتبال کشورمان درگیر چالش و حاشیه شود، خاطرنشان کرد: فدراسیون فوتبال باید توضیح دهد که عامل چنین رفتارهایی از سوی سرمربی تیم ملی چیست و چرا شاهد این وضعیت آشفته هستیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۸ )