سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی گفت:‌ مربی که دستمزد ۶۰۰ میلیونی می‌گیرد از ترس پول و دستمزدش است که بعد از بازی عذرخواهی می‌کند.

غلامحسین پیروانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیت تیم فجر سپاسی گفت: قرار بود که ما ۴-۵ بازیکن خوب بگیریم اما نه تنها بازیکن جدیدی جذب نکردیم بلکه ۴-۵ بازیکن هم که سربازی‌شان تمام شده بود از فجر رفتند. بعد از بازگشت از عمان هم گاهی اوقات مجبور شدیم ۳ روز یک بار بازی کنیم. ما چند بازیکن مصدوم هم داریم و با این شرایط برایم عجیب است که تماشاگران شیرازی به جای حمایت از فجر سپاسی فحاشی می‌کنند.

وی افزود: باشگاه چه چیزی به من و بازیکنان داده است که اکنون توقع دارند من قراردادم را سفید امضا کرده‌ام و مجانی مربیگری می‌کنم. آن موقع تماشاگران از دقیقه ۲۵ شروع به فحاشی می‌کنند و بعد هم به من می‌گویند مربیان دیگر بعد از بازی از تماشاگران عذرخواهی می‌کنند اما تو به ما می‌گویی چرا فحاشی می‌کنید؟!

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی تصریح کرد: آن مربی که بعد از بازی از هواداران عذرخواهی می‌کند ۶۰۰ میلیون تومان دستمزدش است من که یک چوب کبریت هم از باشگاه نگرفته‌ام چرا باید فحش بشنوم و عذرخواهی کنم. آن مربی ۶۰۰ میلیونی از ترس پولش است که عذرخواهی می‌کند. اگر در تیم فجر سپاسی پولی خرج شده بود و بذری کاشته بودند تماشاگران حق داشتند یقه ما را بگیرند و خفه‌مان کنند. اما وقتی ۲۲۰ میلیون تومان بین ۴۰ نفر تقسیم کرده‌ایم چه باید بکنیم بضاعت تیم ما همین است. بازیکنانم حتی بیش از توانایی‌شان در زمین دوندگی می‌کنند.

پیروانی با اشاره به اولین استعفایش در تیم فجر گفت: یک بار استعفا کردم و به مشهد رفتم اما مسئولان از من خواستند که برگردم اگر اکنون هم تیم شهید نبود و به من تکلیف نمی‌شد باز هم استعفا می‌کردم و می‌رفتم. اما می‌گویم که نامردی است تیم شهید را تنها بگذارم کارنامه من مشخص است با تیم فجر سپاسی و برق شیراز قهرمان ایران شده‌ام اما اکنون پولی نداریم.

وی در مورد بازی روز چهارشنبه با ملوان گفت: بازی سختی با این تیم داریم ۳ بازیکن اصلی‌مان مصدوم هستند و کارمان بسیار سخت است شما ببینید تیم نفت تهران شخصیت بزرگی مثل علی دایی بالای سر آن است هم ۶ روز اعتصاب می‌کند هیچ‌کس از تیم ما حمایت نکرده روزی که من به فجر آمدم گفتم به شرطی می‌توانیم تیم را نگه داریم که بازیکن جذب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی در مورد احتمال حضور امید عالیشاه و احمد نورالهی در تیم فجر گفت: قرار بود آنها به تیم فجر بیایند اما قانون اجازه نمی‌دهد که بازیکن در یک فصل برای ۳ تیم بازی کند و به همین دلیل نتوانستیم آنها را جذب کنیم.

وی در مورد اینکه فصل بعد نورالهی و عالیشاه را جذب می‌کند، اظهار داشت: با این شرایط فصل بعدی برای من وجود ندارد با دست خالی و بدون مهره اگر سکته نکنم خوب است. تیم‌هایی که بازیکن ندارند و پول ندارند با فرگوسن موفق نشوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.