یک کارشناس فوتبال گفت:‌ الاهلی عربستان یک تیم باتجربه در لیگ قهرمانان آسیا است.

ابراهیم قاسمپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌در مورد بازی ذوب‌آهن ایران با الاهلی عربستان در روز سه‌شنبه گفت: مسابقه سختی برای ذوب‌آهن است. تیم‌های عربستانی استخوان‌دار هستند. الاهلی هم سابقه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارد و یکی از باتجربه‌هاست. البته ذوب‌آهن هم چند سال در آسیا حضور داشته و در بازی با العین هم فوتبال خوبی را ارائه کرد.

وی ادامه داد:‌بازیکنان ذوب‌آهن چند سال است با هم بازی می‌کنند و کاملا با هم هماهنگ هستند. اگر اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی رخ ندهد ذوب‌آهن می‌تواند مقابل این حریف باتجربه پیروز شود.

تیم‌های عربی سرمایه‌گذاری خوبی را انجام می‌دهند اما همیشه ما نسبت به آنها برتری داریم. ذوب‌آهن هم به خاطر پتانسیل و توانایی جوانانش پیروزی دور از دسترسش نخواهد بود. فوتبال ما در برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری نسبت به کشورهای عربی عقب‌تر است اما شرایط مناسبی از نظر نیروی انسانی دارد.

قاسمپور در مورد اینکه تمام تیم‌ها ما در دور اول روی ضربات کرنر گل خوردند، گفت: من از صحبت‌های منصوریان قبل از بازی با الاهلی امارات یاد می‌کنم. سرمربی استقلال گفت که حریف را به خوبی آنالیز کرده اما وقتی بازی را دیدیم به نظر اینگونه نمی‌آمد. شاید بهتر است تیم‌های ایرانی حریفان را با دقت بیشتری آنالیز کنند. البته گل خوردن از روی کرنر دلایل مختلفی دارد مثل جاگیری خوب و تیزهوشی مهاجم و خروج اشتباه دروازه‌بان. با این حال یکی از دلایل گل خوردن از روی کرنر هم می‌تواند مربوط به آنالیز حریف باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.