پرسپولیس روز ‌سه‌شنبه در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم الوحده امارات خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، پرسپولیس ساعت ۱۸ و ۴۰ دقیقه روز ‌سه‌شنبه در امارات به مصاف تیم الوحده می‌رود. این دومین مسابقه سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیاست.

پرسپولیس در دیدار اولش مقابل الهلال عربستان صدرنشین لیگ این کشور به یک تساوی رسید آن هم در حالیکه از حق مسلم میزبانی خود محروم بود. در آن بازی پرسپولیس نتوانست برتری یک گله خود را مقابل الهلال حفظ کند و از تیر یک و روی ضربه کرنر گل‌ خورد.

سرخپوشان اکنون باید مقابل تیم پنجم امارات قرار بگیرند. الوحده نتایج خوبی در لیگ امارات نگرفته و ۵ باخت دارد. الوحده تنها تیم بدون امتیاز گروه D است و در روز اول هم مقابل الریان قطر ۲ بر یک شکست خورد.

به نظر می‌رسد پرسپولیس مقابل این تیم اماراتی بتواند به پیروزی برسد مشکل اصلی برانکو و سرخپوشان ایرانی نداشتن بازیکنان ذخیره مناسب است. در واقع نیمکت ذخیره‌های پرسپولیس خالی است. با این حال اگر سرخپوشان ایرانی بتوانند با تمرکز بالا و دوندگی و جنگندگی مقابل الوحده حاضر شوند اولین برد آسیایی دور از دسترس نیست.

فرشاد احمدزاده و محسن ربیع‌خواه دو بازیکن مصدوم پرسپولیس هستند که به این بازی می‌رسند اما دغدغه اصلی برانکو و ملی‌پوشان پرسپولیس فهرست آینده تیم ملی است که شایعه شده کی‌روش قصد دعوت از ملی پوشان سرخپوش را ندارد!

پرسپولیسی‌ها و بخصوص ملی‌پوشان این تیم باید در این مسابقه آنقدر خوب بازی کنند که خودشان را به سرمربی تیم ملی تحمیل کنند.

جدول گروه D

۱- الریان قطر ۳امتیاز

۲- پرسپولیس ایران یک امتیاز

۳- الهلال عربستان یک امتیاز

۴- الوحده امارات بدون امتیاز

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.