فدراسیون جهانی فوتبال در خصوص مناقشه بین کاپیتان تیم ملی و باشگاه قطری رأی خود را به نفع کاپیتان تیم ملی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، اشکان دژاگه، کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران بعد از مشکلاتی که در باشگاه العربی قطر برای وی به وجود آمد سرانجام قرارداد خود را در حالی که حدود نیمی از آن به پایان رسیده بود، با این باشگاه فسخ کرده و به تیم سابق خود در آلمان بازگشت.

بر همین اساس و به دنبال مشکلات عدیده‌ای که العربی برای دژاگه ایجاد کرد، این بازیکن کارت بازی‌اش صادر نشده و اجازه همراهی تیمش را در بوندس‌لیگا پیدا نکرد، هرچند که بدشانسی‌های اشکان امسال با مصدومیت این بازیکن و پاره شدن کشاله‌اش در تمرینات وولفسبورگ تکمیل شد.

در همین راستا دژاگه برای گرفتن حقش و اجازه همراهی تیم آلمانی دست به دامن فیفا شد تا فدراسیون جهانی فوتبال با بررسی شرایط و اعتراض طرفین (دژاگه و باشگاه العربی) در این خصوص رأی خود را اعلام کند.

این در حالی است که سایت وولفسبورگ شب گذشته از حل شدن مشکل دژاگه خبر داده بود، اما نکته قابل توجه جایی است که فیفا در این مناقشه حق را به کاپیتان تیم ملی ایران داده و باشگاه العربی را محکوم کرد.

به این ترتیب کارت بازی اشکان صادر شده و این بازیکن بعد از رفع مصدومیتش می‌تواند وولفسبورگ را در لیگ برتر آلمان همراهی کند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )