مدافع ملی پوش پرسپولیس گفت: در بازی با الهلال می توانستیم برنده مسابقه باشیم ولی روی یک غافلگیری گل خوردیم اما یک امتیاز هم برای روز اول بد نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس، حسین ماهینی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: قبل از هرچیز می خواهم از هواداران به خاطر اینکه در این یک روز به طرق مختلف پیگیر حال من بودند تشکر کنم و این محبت های آن ها همیشه جلوی چشم ما است.

وی ادامه داد: من شب قبل از بازی هم مشکلی نداشتم وهمه چیز خوب بود ولی صبح با درد زیادی در ناحیه شکم ومشکلات گوارشی بیدار شدم. کادر پزشکی هم تلاش زیادی کرد تا وضعیت بهتری پیدا کنم ولی به بازی نرسیدم اما الان همراه سایر بچه ها برای بازی با الوحده آماده می شوم.

مدافع پرسپولیس که این روزها به آچار فرانسه تیم شهره شده است درباره بازی با الهلال خاطر نشان کرد: در چنین رقابت هایی همیشه بازی اول دشواری های خاص خودش را دارد به ویژه وقتی که مدعیان اصلی هم در روز اول روبروی هم قرار بگیرند. بچه ها همه تلاش خود را انجام دادند وهمه دیدند که می توانستیم برنده باشیم ولی متاسفانه روی یک غافلگیری گل خوردیم. ما دنبال سه امتیاز بازی بودیم و به این هدف نزدیک شدیم ولی یک امتیاز در روز اول هم می تواند خوب باشد. امیدوارم دربازی های بعدی امتیاز های لازم را بدست بیاوریم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )