سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، گفت: لغو بازی با سیاه‌جامگان هم از شانس بد ما بود که این اتفاق افتاد. به هر حال کار نمی‌شود کرد و در تهران خودمان را آماده برگزاری این بازی می‌کنیم.

ایوب ذوالفقاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تراکتورسازی، گفت: در حال حاضر همانطور که قبلا اعلام شده بود به تهران آمدیم و در هتل المپیک مستقر هستیم. تمرینات‌مان را در تهران دنبال می‌کنیم تا بار دیگر برای دیدار مقابل سیاه‌جامگان به مشهد سفر کنیم.

وی در مورد اینکه آیا لغو بازی کارشان را دچار مشکل نکرد، اظهار داشت: این مسئله هم از شانس ما است. روزی که به مشهد رفتیم باران می‌بارید اما به یکباره بارش برف آغاز شد و شرایط برگزاری بازی را دچار مشکل کرد این بارش نعمت‌های خدا را به فال نیک می‌گیریم. تراکتورسازی هر جا می‌رود خدا را شکر وفور نعمت می‌شود.

سرپرست تراکتورسازی در مورد دیدار تیمش مقابل سیاه‌جامگان مشهد، عنوان کرد: این دیدار هم مثل سایر مسابقات سختی خودش را دارد. سیاه‌جامگان حریف قوی است و آنها با تمام توان و همه وجود برای نیفتادن تلاش می‌کنند. کسب سه امتیاز بازی برای هر دو تیم حائز اهمیت است.

ذوالفقاری در مورد مصدومان تیمش، خاطرنشان کرد: خوشبختانه برای این بازی مصدومی نداریم.

وی در مورد اینکه آیا مشکلات اخیر و بحث‌ محرومیت از نقل و انتقالات را تیم فراموش کرده است، اظهار داشت: نگاه تراکتورسازی رو به جلو است. الان تمام فکر و ذهن اعضای تیم بازی با سیاه‌جامگان است و بازیکنان و کادرفنی برنامه های خود را پیش می برند.

سرپرست تراکتورسازی در مورد وضعیت محسن بنگر که از سوی کادرفنی در اختیار باشگاه قرار گرفته بود، عنوان کرد: در این مورد مدیریت باشگاه صحبت می‌کند و آنها در جریان این مسئله هستند.

وی در مورد شرایط امید عالیشاه و احمد نوراللهی و اینکه آیا این دو بازیکن در اردو هستند، گفت: آنها در تمرینات نیستند اما باشگاه پیگیر کار این بازیکنان است.

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار تراکتورسازی و سیاه‌جامگان در هفته بیست و دوم لیگ برتر به دلیل بارش سنگین برف روز جمعه هفته گذشته لغو و به روز جمعه هفته جاری موکول شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.