بازیکن آلمانی-برزیلی سابق استقلال ادعا دارد مدیر سابق این باشگاه به او توهین کرده است. ادعایی که مدیران باشگاه به شدت آن را تکذیب می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه استقلال روز گذشته توانست یکی از پرونده هایی که در فیفا داشت را حل و فصل کند. موضوع این پرونده شکایت هندریک هلمکه از این باشگاه به خاطر پرداخت نشدن دستمزدش و توهینی است که می گوید مدیر سابق باشگاه استقلال به او کرده است. هلمکه برزیلی از برخورد بد مدیران باشگاه استقلال شکایت کرده و از این گفته که مدیر این باشگاه به او گفته: برو هر غلطی دلت می‌خواهد بکن!

زمانی که هلمکه به باشگاه استقلال آمد افشارزاده مدیر این باشگاه بود. بهرام افشارزاده اما این ادعای هلمکه را رد می کند و می گوید: «من هیچوقت به این بازیکن چنین حرفی نزدم.» دیگر مدیران این باشگاه در آن دوران که مسوول نقل و انتقالات این باشگاه بودند نظری جویباری و پندار توفیقی بودند که آنها هم این مساله را تکذیب می کنند. نظری جویباری می گوید: «من تازه دیروز و در مراسم تشییع مرحوم نواصرزاده از مدیر برنامه های هلمکه چنین چیزی را شنیدم.» پندار توفیقی هم در دفاع از بهرام افشارزاده می گوید: «من نمی دانم این ادعایی که اینها دارند اصلا در ادبیات حاج آقا نیست و ایشان هیچوقت چنین حرفی نمی زنند. »

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.