تیم ملی فوتبال ایران قبل از دیدار با قطر در یکی از دو کشور امارات یا قطر اردوی تدارکاتی خود را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران این روزها در کشورهای مختلف اروپایی لژیونرهای ملی پوش کشورمان را زیر نظر دارد‌.

بر همین اساس قرار است کی روش بعد از پایان برنامه زیر نظر گرفتن ملی پوشان ایرانی در قاره سبز، خیلی سریع به ایران بازگشته تا برنامه های آماده‌سازی تیم ملی برای دو دیدار نوروزی تیم ملی مقابل قطر و چین را مدون کرده و در اختیار فدراسیون فوتبال قرار دهد‌.

در این بین تاج و کی روش طی این سفر از طریق ایمیل و تلفن با یکدیگر برنامه‌ها را هماهنگ کرده که در راستای آن می‌توان به توافق بر سر برگزاری اردوی تیم ملی در شب عید و آغاز آن از ۲۲ اسفند اشاره کرد.

بر همین اساس قراراست این اردو در یکی از دو کشور عمان یا امارات برگزار شود و پس از آن کاروان تیم ملی دو یا سه روز مانده به برگزاری دیدار مقابل قطر از هفته ششم مقدماتی جام جهانی روسیه در منطقه آسیا راهی دوحه خواهد شد.

نکته قابل توجه اینکه بعد از حمایت سرمربی و مدیر پرسپولیس از تیم ملی و هماهنگی‌های انجام شده برای اردوهای آماده‌سازی تیم ملی به نظر می‌رسد ابرهای تیره اختلاف و نفاق از آسمان تیم ملی در حال دور شدن است تا این تیم در فضایی توام با آرامش به فکر دومین صعود پیاپی به جام جهانی باشد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۴ )