آبادان - سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: در بازی با پدیده مشهد، تماشاگران ما با پرتاب سنگ اجازه ندادند بازی کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، فیروز کریمی عصر امروز جمعه پس از شکست تیمش در برابر پدیده مشهد در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: متاسفانه شرایط به خوبی برای ما رقم نخورد. گل اول پدیده کاملا شانسی به ثمر رسید و گل دوم آنها که با پنالتی به ثمر رسید باعث از هم پاشیده شدن شیرازه تیم ما شد.

وی افزود: برای این بازی حدود ۹ بازیکن مصدوم داشتیم برای همین دست ما برای حضور در این مسابقه خالی بود. امروز ما بدشانس هم بودیم. از ثانیه اول که قرعه کشی کردیم در جهت موافق باد قرار گرفتیم و آنها از ضربات از راه دور استفاده کردند که یکی از آنها به سر عبدالله زاده مدافع ما برخورد کرد و به گل اول پدیده تبدیل شد. روی گل دوم که داور با اعلام پنالتی باعث شد روحیه تیم متلاشی شود.

کریمی ادامه داد: فشار تماشاگران به ما هم باعث شد ما دچار مشکل شویم. زمانی تیم من در آسیا در برابر الاهلی تا دقیقه ۶۰ با سه گل عقب بود ولی اینجا مجال جبران عقب ماندگی را به ما ندادند. امروز با پرتاب سنگ اجازه ادامه بازی به ما ندادند در حالیکه ما امروز به زور ۱۱ بازیکن شدیم.

سرمربی نفت آبادان با اشاره به اینکه به علت سنگ پرانی تماشاگران از کنار زمین فرار کردم، اضافه کرد: تماشاگر باید بداند ایجاد التهاب در این شرایط اول به تیم خودش ضربه می زند در حالیکه ما امروز بدشانسی آوردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته بیست و دوم لیگ برتر باشگاه های کشور عصر امروز تیم های صنعت نفت آبادان و پدیده مشهد در آبادان به مصاف هم رفتند که این بازی را تیم پدیده با نتیجه ۳ بر صفر به سود پایان داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.