مسئول مسابقات سازمان لیگ گفت: به احترام هواداران فوتبال تبریز ساعت بازی تیم‌های تبریزی در دو ساعت مختلف برگزار می‌شود.

سعید فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد انتقادات سرپرست تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز مبنی بر عدم تغییر ساعت بازی با نفت تهران، گفت: ما همواره به نظر هواداران و باشگاه‌ها احترام گذاشته‌ایم و بر همین اساس در شهرهایی که بیش از یک تیم در لیگ برتر دارند مثل تبریز، اصفهان و اهواز همواره سعی کرده‌ایم که ساعت برگزاری مسابقات تیم‌ها در دو زمان متفاوت باشد تا هواداران بتوانند بازی تیم‌های محبوب‌شان را ببینند.

وی افزود: در تبریز که سه تیم لیگ برتری حضور دارند همواره به درخواست هواداران خونگرم فوتبال تبریز احترام گذاشته‌ایم، البته به دلیل اینکه در نیم فصل اول ورزشگاه یادگار اما مهیا نبود، نمی‌توانستیم این طرح را اجرایی کنیم و فردا بازی تراکتورسازی مقابل حریفش و ماشین‌سازی مقابل نفت تهران در دو ساعت مختلف برگزار می‌شود تا هواداران فوتبال تبریز بتوانند بازی تیم محبوب‌شان را از تلویزیون تماشا کنند.

مسئول مسابقات سازمان لیگ افزود: درخواست تغییر ساعت بازی باید با توافق دو باشگاه و موافقت سازمان لیگ صورت بگیرد که با درخواست تغییر ساعت بازی ماشین‌سازی موافقت کرده بودیم اما باشگاه نفت با این تغییر موافق نبود و به همین دلیل این مسابقه طبق ساعت اعلام شده در برنامه قبلی برگزار می‌شود. اینکه مسئولان هیأت فوتبال هم بحث نورافکن ورزشگاه را مطرح می‌کنند، بحث جدیدی است که به یکباره مطرح شده است. درهرصورت سازمان لیگ هم با درخواست‌های منطقی باشگاه‌ها برای تغییر ساعت تا حد امکان همکاری می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.