سرمربی استقلال هم مثل برانکو موافق برگزاری شام مشترک نبود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دربی ۸۴ گفت: فردا برای ما نقطعه عطفی خواهد بود چون جوانان ما روند خوبی را طی کرده‌اند. پرسپولیس جایگاه خوبی دارد و فکر می‌کنم دربی خوبی را شاهد باشیم.

سرمربی استقلال درباره تقابل نورافکن با هافبک های پرسپولیس گفت: می دانیم که کامیابی نیا نیست و زوج نورافکن را هم فردا مشخص می کنیم.

او درباره وریا غفوری گفت: خوشبختانه آسیب دیدگی وریا به اندازه‌ای که فکر می‌کردیم نیست و شاید فردا به ۱۸ نفر ما اضافه شود ولی مگویان را کاملا نداریم. اما جابر انصاری رسیده و می‌توانیم از او استفاده کنیم.

منصوریان درباره حضور سروش رفیعی و برنامه‌اش برای مهار او گفت: بعد از بازی با السد وقت خود را روی آنالیز پرسپولیس گذاشتیم هرچند که کار آنالیز را روی آنها از قبل‌تر شروع کرده بودیم. پرسپولیس را نفر به نفر می شناسیم و ایده‌های برانکو برای ما شناخته شده است. همان ایده ای را که برای بقیه داریم برای سروش داریم. ما باید کلیت پرسپولیس را از کار بیاندازیم.

وی درباره غرور احتمالی تیمش بعد از شکست السد گفت: من تا به امروز چیزی به اسم غرور در تیمم ندیدم. یک افق را برای خود ترسیم کرده‌ایم. اول صحبت‌هایم هم گفتم که دربی نقطه عطفی خواهد بود و ما خیلی نسبت به دربی فردا خوش‌بین هستیم. در مقابل السد بازیکنان ما حرکت اضافه‌ای نداشتند و پلکانی به حریف فشار می آوردند. بازیکنانمان می‌دانند که حریفمان قوی است و فارغ از غرور السد وارد زمین می‌شویم.

سرمربی استقلال درباره دورهمی سرخ آبی‌ها و اینکه آیا در آن مهمانی گفته‌اند که بازی مساوی شود، گفت: من همان جا هم گفتم که با توجه به اینکه ۲۴ بهمن ماه باید رو به روی هم قرار بگیریم، اگر اسپانسر مشترک نداشتیم، لزومی بر این مهمانی نداشت. اسپانسر ما مشترک است و به احترام اسپانسر خود قبول کردم برویم وگرنه با برانکو موافقم که نباید به این مراسم می‌رفتیم. همین اسپانسر دوسال است استقلال و پرسپولیس را سر پا نگه داشته است.

او ادامه داد: ما در دربی رفت هم دست و پا بسته نبودیم. دربی فردا ۵۰ -۵۰ است. ما با احترام به پرسپولیس نگاه می کنیم. جایگاه خوب پرسپولیس به ما انرژی می‌دهد تا برویم و این جایگاه را بهم بزنیم. هجمه‌ای که روی ما بود، از ابتدای فصل وجود داشت. من جلوی السد هم گفتم که وقتی سرمربی استقلال هستید، نمی توانید بیشتر از ۲۴ ساعت از یک پیروزی خوشحال باشید چون هواداران عادت به برد دارند. ما باید مقابل پرسپولیس باهوش و زیرک باشیم. اینکه من چقدر با بازی رفت فرق کرده ام باید بگویم که فقط موهای صورتم کمی سفید شده است. در بازی رفت خیلی تحت فشار بودم و این بازی هم به این شکل است. تجربیاتم در نیم فصل اولم برایم مفید بود. امیدوارم هر دو تیم بدون مصدوم دادن از بازی فردا خارج شوند.

منصوریان در پاسخ به این سوال که آیا مشورتی با پیشکسوتان داشته و آیا با کی روش هم جلسه داشته‌اید؟ گفت: هر بار بردیم گفتند با کی‌روش جلسه داشته‌ایم. این صحبت‌ها زشت است. هفته پیش هم دیدم که یکی از سایت‌ها آنالیز الشحانیه و السد را زده بود. آنالیزورهای ما قوی‌ترین آنالیزورها هستند چون خودم این کاره بودم. کی روش که ایران نیست. خواهش می‌کنم از این ادبیات خارج شوید. ما فقط با گروه فنی و آنالیز خودمان صحبت کرده‌ایم. دو سرمربی سابق من پیش من نشسته اند. کاملا با ایده های خودمان جلو می رویم. من به رکوردها هم اعتقاد ندارم. من با احترام به برانکو نگاه می کنم. اگر فردا از سد پرسپولیس بگذریم، منکر خوب بودن و توانایی های او نمی شوم. فردا هم ببریم این اجازه را نمی دهم به خودم که بگویم که از برانکو بهتر هستم.

وی درپاسخ به این سوال که آیا قبول دارد دربی جای با تجربه هاست، گفت: ما یک پیش دربی را گذراندیم و جوانان ما دارند آماده دربی می شوند. از بازی با السد امیدوار شدم چون بازیکنانم از یک فیلتر قوی رد شدند. جوانان ما خیلی زود با تجربه می شوند.

سرمربی استقلال درپاسخ به این سوال تقابل زکی پور و رضاییان را چطور می بیند، گفت: معلوم نیست که زکی پور فردا در ترکیب ثابت ما باشد اما اگر هم باشد، برخورد دو مازندرانی باهم است. پرسپولیس در تمام نقاطش وضعیت مطلوبی دارد. ما باید کل پرسپولیس را مهار کنیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۷ )