مدافع ایرانی تیم فوتبال السد قطر با انتقاد از توهین‌هایی که به وی در جریان بازی با استقلال شد، گفت: در این بازی زیر فشار بودم و نباید اشتباه می‌کردم.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی پورعلی گنجی بعد از شکست تیم فوتبال السد قطر برابر استقلال در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا که روز سه شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار شد، گفت: از کسانی که به من لطف داشتند و پیام دادند تشکر می کنم. از تماشاگرانی هم که به ورزشگاه آمدند تا تیم ایرانی را تشویق کنند تشکر می کنم. آنها به استقلال کمک کردند.

وی افزود: تنها کاری که می توانستم در این بازی بکنم این بود که وظیفه ام را به بهترین نحو انجام بدهم. بازی سختی با استقلال داشتیم. مطمئنا همه این بازی را می دیدند و برایم مهم بود که اشتباه نکنم چرا که خیلی زیر فشار بودم. کسانی که در باشگاه کار می کردند و یا طرفداران السد از من انتظار داشتند که مقابل نماینده ایران اشتباه نکنم. اگر یک درصد اشتباه می کردم نگاه آنها نسبت به ایرانی ها تغییر می کردند. من ذات ایرانی ام را نشان دادم و نهایت تلاشم را کردم تا تیمم موفق باشد.

مدافع ایرانی السد تاکید کرد: به تماشاگرانی که در استادیوم بودند نهایت احترام را گذاشتم. به عنوان یک ایرانی در هر تیمی که بوده ام سرم را برای آن تیم داده ام چون از این راه امرار معاش می کنم.

پورعلی گنجی با انتقاد از توهین هایی که در جریان این بازی به وی و خانواده اش شد، گفت: من چه گناهی کرده ام که تیمم مقابل استقلال یا پرسپولیس پرطرفدار بازی دارد؟ خانواده من چه گناهی کرده است؟ چرا باید بی احترامی شود و خانواده ام فحش بخورد؟ امیدوارم در آینده این اتفاقات رخ ندهد. من این تماشاگران را می بخشم و به خدا واگذار می کنم! امیدوارم خداوند تعدادی از این افراد را عاقل کند!

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۷ )