سرمربی سپاهان گفت: آنها بدون اجازه و مشورت جباروف را جذب کردند و این کار برای باشگاهی مثل سپاهان زشت و زننده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، عبدالله ویسی در گفت و گو با رادیو تهران اظهار داشت: شرایطی پیش آمد که واقعا من را به ستوه آورد. البته برای تماشاگران سپاهان و مسئولان اصفهانی و پیشکوستان احترام قائلم اما باشگاه من را وادار به این کار کرد و من دیگر تحمل این کار را نداشتم و مجبور به دادن بیانیه شدم.

وی افزود: وقتی یک مربی در زمین کارش را می‌کند و بعد از بازی خبرنگاران به من می گویند خبر دارید که بازیکن جدید جذب کرده‌اید، این موضوع برای من بسیار سخت است و چون اصول و حرمت مربیگری زیر سوال رفته بود به حرمت مربیان فوتبال این کار را انجام دادم. در واقع آنها بدون اجازه و مشورت جباروف را جذب کردند و این کار برای باشگاهی مثل سپاهان زشت و زننده بود. کجای دنیا چنین چیزی را دیدید؟

ویسی یادآور شد: مردم بدانند ما به اندازه صدرنشین گل زدیم ولی گل خورده مان اندازه تیم هایی هستند که می‌خواهند بیفتند. پس ما نیازی به هافبک طراح نداشتیم و این موضوع کارشناسی نبود. من گفتم چشمی، تیموریان یا باقری را می‌خواهم، درواقع من هافبک دفاعی می خواستم اما اینها هافبک آزاد گرفتند. در واقع سیستم دفاعی ما خراب بود اما بازیکن هجومی گرفتند.

سرمربی سپاهان درخصوص اینکه آیا این موضوع یک نوع تقابل است، گفت: چون سبحانی اول فصل به من اختیار تام داده بود، این موضوع باعث شد به برخی در هیات مدیره بر برخورد. آنها نتوانستند علی کریمی ۲۳ ساله را بیاورند و رفتند بازیکن ۳۴ ساله گرفتند. اگر قرار به این کارها بود چرا گفتند جوانگرایی کن؟ چرا گفتید هادی عقیلی را رد کن؟

وی درخصوص برنامه‌اش برای روزهای آینده افزود: خیلی از پیشکسوتان سپاهانی به من زنگ زدند که برگرد سر کارت. امروز جلسه مهمی با سبحانی دارم و آنجا همیشه مشخص می‌شود. اگر صحبت‌های من درست بود هر کاری بگویند انجام می‌دهم اما اگر حرف آنها درست بود هرکاری گفتند انجام می‌دهم.

ویسی گفت: پرسپولیس ۳ سال پیش با برانکو دوازدهم شد. سال گذشته از جوانگرایی سود برد و نایب قهرمان شد و امسال ۱۰۰ درصد قهرمان است. استقلال را ۳ هفته اول مسخره می‌کردند و الان کسی نمی‌تواند با آنها مقابله کند. با ۱۰ بازیکن ملی بازی کردن هنر نیست و من هم می‌توانم با ۱۰ بازیکن ملی سهمیه کسب کنم. اما شما چنین کاری از من خواستید و من هم انجام دادم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۰ )