یکی از دغدغه‌های اصلی اهالی فوتبال بحث محرومیت باشگاه‌های ایرانی از نقل و انتقالات است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امروز صبح و در حالی که باشگاه تراکتورسازی دیشب سجاد شهباززاده را به خدمت گرفته بود خبری منتشر شد مبنی بر اینکه این باشگاه تبریزی حق فعالیت در بازار نقل و انتقالات را ندارد. به این معنا که تیم تراکتور حق هیچ گونه ثبت قرارداد با هیچ بازیکنی را ندارد. تیم تحت هدایت امیر قلعه نویی در نیم فصل با سه بازیکن قرارداد امضا کرد. احمد نوراللهی، امید عالیشاه و هاشم بیگ زاده بازیکنانی بودند که از هفته اول نیم فصل دوم برای تراکتور سازی در چهار مسابقه به میدان رفتند.

حال این پرسش مطرح می شود که در صورت این که محرومیت تراکتور قطعی و اثبات شود چه سرنوشتی در انتظار نتایج مسابقاتی است که این بازیکنان در آن به میدان رفته اند؟ استقلال خوزستان، پیکان، نفت آبادان و ماشین سازی تیم هایی بوده اند که تراکتور در نیم فصل دوم و با حضور حداقل یكی از سه بازیکن جدیدش به مصاف آن ها رفته که اگر غیرقانونی بودن حضور آن ها محرز شود می بایست منتظر اتفاقات جدیدی در فوتبال ایران باشیم. باید به انتظار نشست و دید فدراسیون فوتبال چه موضعی در خصوص این جریان اتخاذ می کند؟

تراكتورسازی در نیم فصل دوم و با حضور بازیكنان جدید خود ۸ امتیاز از ۴ مسابقه گرفته و حالا باید دید آیا این ۸ امتیاز به خطر می افتد یا نه؟

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۶ )