سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: من امین حاج‌محمدی را دوست دارم و اگر چه او از من گله دارد اما ناراحتی از این بازیکن ندارم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا منصوریان بعد از پایان نشست خبری در مقابل دوربین‌های تلویزیونی اظهار داشت:‌ امروز تیم ما بسیار عالی بازی کرد و جا دارد به بازیکنانم تبریک بگویم.

وی افزود: اینجا نوشته بودند دمای هوا منفی ۹ درجه ولی به نظر من بازی در دمای ۱۶- درجه برگزار شد کاش بازی را ساعت ۱۴ برگزار می‌کردند که تا ۱۶ تمام می‌شد و دیگر برف هم آن زمان نمی‌بارید اما در مجموع از ته قلبم به تیمم تبریک می‌گویم و فکر نمی‌کردم این قدر خوب بازی کند. این برد را برای چندمین بار به هوادارانمان هدیه می‌دهیم و البته بازیکنان قبل از بازی به رحمتی قول داده بودند که سه امتیاز را به خاطر روز تولدش به او هدیه کنند.

منصوریان با اشاره به اینکه از سرما می‌لرزید گفت: من دو کلاه بر سرم است و سه کت هم به تن دارم ولی واقعاً بدنم می‌لرزید.

وی در خصوص اینکه حاج‌محمدی با زور مهدی رحمتی و توصیه او به سمت نیمکت رفت، گفت: من از سرما حواسم نبود ولی شما ریز به قضایا نگاه کردید من امین حاج‌محمدی را دوست دارم و او احساس گله از من دارد. دیدم که او مصاحبه کرده و گفته نیمکت‌نشینی من فنی نیست اما من در استقلال شرایط تیم را می‌سنجم و بستر برای بازی کردن او فراهم نبوده است. شاید با توجه به شرایط سنی ما باید او را بیشتر درک می‌کردیم.

منصوریان افزود: من حاج‌محمدی را دوست دارم و از او ناراحت نیستم اگر هم حرفی زده من او را درک می‌کنم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که بازیکنان این تیم مصاحبه نمی‌کنند، گفت: واقعا نمی‌دانم داستان چیست ولی زور آنها (اسپانسر) زیادتر است. من خودم به شخصه دوست دارم همیشه از میکسدزون رد شوم و دوست دارم بازیکنانم مصاحبه کنند ولی نمی‌دانم بین اسپانسر ما پرسپولیس و تراکتورسازی و صدا و سیما چه اتفاقی رخ داده که به ما دستور می‌دهند مصاحبه نکنید.

خبرنگاری گفت: اما بازیکنان تراکتورسازی مصاحبه می‌کنند که منصوریان گفت واقعا؟ این هفته قبل از بازی با السد اسپانسر را صدا می‌کنم ولی شما در رئال و بارسلونا هم نمی‌بینید که اسپانسر اینگونه برخورد کند. من تا از میکسدزون رد می‌شوم برای من نامه می‌آید و باید به باشگاه بروم. مصاحبه کردن بازیکن فضای فوتبال و نشاط در آن را تغییر می‌دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.