کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس امروز پا به پای سایر بازیکنان تمرین کرد تا خیال مربیان و هواداران این تیم از این بابت راحت شود.

به گزارش خبرگزاری فارس،‌بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس امروز از ساعت ۱۱ تا ۱۲ و ۱۵ دقیقه در جلسه فنی با حضور مربیان و کادر فنی خود حاضر شدند تا تیم تراکتورسازی برای آنها مورد آنالیز قرار بگیرد.

*هوای سرد امروز تهران باعث شده بود تا تنها حدود ۲۰ تماشاگر در محل تمرین پرسپولیس حضور پیدا کنند.

*یک خواننده جوان که ترانه «چه تیمی داریم امسال» را برای پرسپولیس خوانده امروز در محل تمرین سرخ‌پوشان حاضر شد اما بعد از دقایقی این ورزشگاه را ترک کرد.

*سید جلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس که روز گذشته در اواخر تمرین دچار مصدومیت شده بود امروز در تمرین شرکت کرد و پا به پای بازیکنان به مرور کارهای تاکتیکی مشغول شد.

*پس از اتمام جلسه بازیکنان پرسپولیس به زمین چمن آمده و به کار با توپ مشغول شدند.

*مرور کارهای تاکتیکی، شوت به سمت چارچوب، سانتر از جناحین،‌فوتبال در زمین کوچک و بازی تحت فشار بخشی از تمرین امروز بازیکنان پرسپولیس بود.

*با وجود سرمای هوا اما کریم باقری مربی تیم پرسپولیس تنها با یک لباس ورزشی در محل تمرین حضور داشت و این موضوع باعث تعجب حاضرین شده بود که او در این سرما احساس سردی نمی‌کرد.

*پانادیچ مربی دروا‌زه‌بانان پرسپولیس امروز تمرینات متنوعی را برای سه گلر سرخ‌پوشان در نظر گرفته بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پرسپولیس روز یکشنبه در ساعت ۱۵ در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتورسازی خواهد بود تا حساس‌ترین بازی فصل برگزار شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.