تبریز - مربی تراکتورسازی گفت: ناراحتم که چرا امروز پیروز نشدیم، داوری اصلا خوب نبود. دست هایی نمی خواهند تراکتور قهرمان شود.

به گزارش خبرنگار مهر، میگوئل تکسیرا عصر جمعه در نشست خبری بعداز بازی تراکتورسازی با ماشین سازی گفت: می خواهند جام را به تیم دیگری بدهند.

وی سپس با اشاره به اینکه همه حقایق روشن شده است، گفت: تیم ما خوب بود البته اشتباهاتی نیز داشتیم ولی چون تصمیم گرفته اند که جام را به تیم دیگری بدهند کار برای ما سخت خواهد شد.

تکسیرا با تاکید بر اینکه همه چیز از قبل برنامه ریزی شده است، گفت: به ما اجازه ندادند که امروز پیروز شویم. چه طور ممکن است تمام بازیکنان دو کارته ما خودجوش کارت دیگری در بازی امروز بگیرند.

مربی تراکتور با انتقاد از عملکرد داور گفت: خیلی مهم است که خوب بازی کنیم ولی مهم تر این است که نتیجه بگیریم ولی ما تمرکز خود را از دست داده ایم.

وی با اشاره به اینکه ما به کار خود ادامه می دهیم، گفت: قلعه نویی هر روز تلاش می کند که ضعف ها را برطرف کند و ما با این هوادار تلاش می کنیم که قهرمان شویم.

تکسیرا با اشاره به اینکه بازیکنان خوب و با کیفیتی در اختیار داریم، گفت: می توانیم با همین نفرات به جنگ پرسپولیس برویم و آنها را در ورزشگاه آزادی شکست دهیم.

مربی تراکتور با اشاره به اینکه چرا همیشه سر تراکتور را می برند، گفت: به من گفته اند که خیلی سخت است تراکتور قهرمان شود چراکه دست های پشت پرده نمی گذارند تراکتور قهرمان شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۸ )