رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با صحبت‌هایی که با کی‌روش داشتم او با قدرت کارش را در تیم ملی ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی تاج در برنامه نبض ورزش شبکه خبر اظهار داشت: کی‌روش در ایران است و از سه‌شنبه گذشته تا دیروز سه جلسه را برگزار کردیم و نمی‌دانم این اخبار کذب از کجا می‌آید که او در ایران نیست. ما در ابتدا دو تقویم داشتیم که به باشگاه ارائه داده و انتظارمان این بود که بعد از فیکس شدن دیگر مورد اعتراض باشگاه‌ها قرار نگیرد و این در حالی است که تیم ملی نسبت به همه حریفانش اردوی کمتری را برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: اعتراض‌ها باید از طریق مدیرعامل باشگاه‌ها به فدراسیون برسد که ما هم ۷ روزه به آن جواب می‌دهیم اما در قضیه اخیر مسیر اعتراض عوض شد و با رسانه‌ایی شدن آن مشکلاتی ایجاد کرد. این در حالی است که ما در ادامه لیگ حتی به خاطر شرایط تیم‌های آسیایی رقابت‌های لیگ برتر را تعطیل خواهیم کرد چون این تیم‌ها تحت فشار بودند.

تاج گفت: طی این چند روز ۲۰ ساعت با کی روش صحبت کرده‌ام و او گفت با قدرت به کارش ادامه می‌دهد ضمن اینکه اعتقاد داشت که به اینجا نیامده با خودمان بجنگند بلکه آمده تا با قطر و کره بجنگد. هرچند که این جنگ وجود داشته اما آغازگر آن مهم است که کی‌روش نبود.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد برنامه‌های بعدی تیم ملی گفت: دو برنامه داریم اول اینکه از ۲۱ اسفند اردو آغاز شده و بازیکنان درگیر در لیگ قهرمانان آسیا از ۲۵ اسفند به تیم ملی اضافه شوند و برنامه دوم هم این است که ۳ روز قبل از قطر جمع شویم که بعداز آن هم بازی با چین را داریم. بنابراین برنامه اول به سود تیم ملی است. همچنین کی‌روش هم معتقد بود برنامه دوم مسیر خوبی نیست و می‌تواند خطرناک باشد.

وی افزود: الان شرایط عادی شده و خبری از بیانیه‌ها نیست با این حال برخی‌ها عجله دارند و به عواقبش کاری ندارند اما تعجیل نکردیم و سر فرصت حرف‌های کی‌روش را شنیدیم با این حال همه بر این باورند که بهترین شرایط را برای تیم ملی فراهم کنیم.

تاج تأکید کرد: کی‌روش توقع ندارد اگر برنامه‌ای بسته شده حالا درست یا غلط، در ادامه این برنامه با خلل مواجه شود. الان هم طبق جدول برنامه‌ها را پیش می‌بریم اما اگر شرایط فراهم نشود مسیر فیفادی را در پیش می‌گیریم که مسیر خطرناکی است. کی‌روش می‌گوید اگر قرار است دعوا شود همان ۳ روز جلوتر بازیکنان را دعوت خواهیم کرد.

وی در ادامه این گفت‌وگو در مورد تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا و بازی در کشور ثالث گفت: اگر قرار است به کشور ثالث برویم باید AFC پولش را بدهد چون ما می‌خواهیم در آزادی بازی کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان در مورد مشکل استقلال تأکید کرد: داریم تلاش می‌کنیم جریمه پرداخت شده اما اینکه بگویم مشکل حل می‌شود اینطور نیست چون بارسلونا هم مشکل داشت و حل نشد ولی ۲ میلیون دلاری که از فیفا طلبکاریم ما را امیدوار می‌کند و به فیفا هم نامه دادیم تا از همین مجرا مشکل حل شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵ )