مدافع پرسپولیس گفت:‌ امیدوارم گسترش فولاد در دیدار با تراکتورسازی به خاطر خودش بازی کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حسین ماهینی در مورد حادثه پلاسکو اظهار داشت: در این چند روز که این اتفاق افتاده واقعاً غم عجیبی در دلمان است وقتی عکس‌ها و فیلم‌های این حادثه را می‌دیدیم خیلی سخت بود امیدواریم دیگر چنین اتفاقی رخ ندهد.

وی در مورد بازی با گسترش گفت: گسترش در این بازی فقط آمده بود مساوی بگیرد هر کاری کرد که با یک امتیاز زمین را ترک کند اما خوشبختانه تیم ما امسال آنقدر توانایی دارد که در هر بازی در آزادی ۳ امتیاز را بگیرد.

مدافع پرسپولیس ادامه داد: امروز واقعاً لیاقت پیروزی را داشتیم و باید خدا را شکر کنیم.

وی در مورد ۲ اخطاره شدن بازیکن گسترش فولاد در مسابقه گفت: آنقدر در این مورد داد زدم که صدایم درنمی‌آید. به داور گفتم که او در نیمه اول کارت گرفته است این بازیکن پس از خطا روی پیست خودش را می‌زد و مشخص بود که باید اخراج می‌شد اما داور اعلام کرد که در نیمه اول به بازیکن شماره ۵ اخطار داده بود.

ماهینی در مورد اینکه بازی‌های تراکتورسازی قبل از شما برگزار می‌شود، گفت: قبل از بازی صحبت‌هایی مطرح بود مبنی براینکه گسترشی‌ها گفته بودند این بازی را به خاطر تراکتور به میدان می‌رویم و واقعاً همین اتفاق افتاد و دنبال مساوی بودند. امیدوارم در بازی گسترش و تراکتور دیگر برای هم بازی نکنند و به فکر خودشان باشند.

هافبک پرسپولیس در مورد اینکه گسترشی‌ها معتقد بودند داور صحنه‌های ۷۰ به ۳۰ را به نفع پرسپولیس سوت می‌زند، گفت: اکثر صحنه‌ها نرمال بود اما فکر می‌کنم خطایی که روی طارمی انجام شد پنالتی بود کارشناسان بهتر می‌توانند نظر بدهند.

وی در مورد رامین رضائیان گفت: من و رامین رضائیان هیچ‌گاه مشکلی با هم نداشته‌ایم ما یک تیم هستیم و همه برای قهرمانی پرسپولیس تلاش می‌کنیم. برانکو تصمیم می‌گیرد که چه کسی بازی کند و چه کسی بازی نکند مهم موفقیت پرسپولیس است و قهرمانی این تیم.

ماهینی در مورد ۲ اخطاره شدن بازیکنان پرسپولیس برای دربی بیان داشت: اینجور اتفاقات پیش می‌آید ۱۸ بازی کرده‌ایم و بازیکنان ۲ اخطاره و ۳ اخطاره هم می‌شوند.

هافبک پرسپولیس در مورد اینکه آیا خودش دوست دارد در دفاع چپ بازی کند، گفت:‌ برانکو هرکجا تشخیص بدهد من همانجا بازی می‌کنم، هرجا برانکو و باشگاه تصمیم می‌گیرد برایم فرقی ندارد. توانایی بازی در چهار خط دفاعی را دارم و هیچ مشکلی ندارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.