مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فروش امتیاز باشگاه نفت با یک برگه کاغذ خودش فساد در فوتبال است.

به گزارش خبرگزاری فارس، سید جلال حسینی پس از پیروزی یک بر صفر مقابل گسترش فولاد تبریز در جمع خبرنگاران گفت: بازی سختی بود و حریف دفاعی بازی می‌کرد و فشار زیادی را تحمل کرد. از تماشاگران‌مان تشکر می‌کنم که ما را حمایت کردند سه امتیاز حساس و خوب را گرفتیم. آن هم مقابل تیمی که چند هفته خارج از خانه نباخته بود.

وی درمورد اینکه پل یانیسکی می‌تواند جانشین خوبی برای او در بازی بعد باشد گفت: هر کسی جانشین من باشد تلاش می‌کند خوب بازی کند در بازی بعدی من فرشاد احمدزاده و مهدی طارمی نیستیم و جایگزین کردن سخت است.

حسینی درمورد اینکه داور شما را عصبی کرده بود گفت: من درمورد پنالتی صحبت نمی‌کنم کارشناس در آن مورد نظر می‌دهد اما حمله‌ای که ما می‌کردیم را آنها با یک خطا می‌خواباندند خطای فنی هم درست یکبار، دوبار،‌سه بار بازیکن حریف روی من خطا کرد به داور می‌گویم چرا به او کارت زرد نمی‌دهی واقعا عصبی شده‌ بودیم.

مدافع پرسپولیس در مورد اینکه عمدا کارت زرد گرفته تا در بازی بعدی غایب باشد گفت: اینطور نیست بازی با صبا هم برای ما مهم است.

وی درمورد اینکه برانکو گفته اراده‌ای وجود دارد تا پرسپولیس موفق نشود گفت: جا دارد از هوادارن تشکر کنیم آنها به ما روحیه می‌دهند در خیلی از مواقع خودمان را کنترل کردیم. داور خیلی از خطاهای حریف را نمی‌گرفت.

حسینی درمورد اینکه سرمربی حریف به هر خطایی که به سود پرسپولیس اعلام می‌شود اعتراض می‌کرد گفت: انتظار دارم که باشگاه ما نیز به این مساله واکنش نشان بدهد.

وی درمورد اینکه اسدی کاپیتان گسترش گفته دارو به سود پرسپولیس سوت زده گفت: ما به داور اعتراض نکردیم وقتی روی من خطا کرد گفتم چرا به بازیکن کارت زرد نمی‌دهی که به من کارت زرد نشان داد و به سمت بیرانوند رفت و به او هم تذکر داد. این طرز صحبت کردن است؟ اعصابمان خرد شده بود.

مدافع سابق تیم نفت درمورد دریافت طلبش از این باشگاه گفت: سوال خوبی است هیچ کس هم جوابگو نیست. اگر کسی به دنبال فساد در فوتبال است این خودش یک فساد است که با یک کاغذ نفت را فروخته‌اند و هیچ کس هم جواب نمی‌دهد. امیدوارم کسی پاسخگو باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.