دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: صحبتم با داور این بود که بیشتر بازیکنان ما ۲ کارته هستند و یک مقدار کوتاه بیاید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا بیرانوند در پیروزی مقابل گسترش فولاد اظهار داشت: خدا را شکر۳ امتیاز را گرفتیم گسترش آمده بود یک امتیاز بگیرد و از آزادی برود. خوشبختانه هواداران هم تا آخر حمایت‌مان کردند دست تک‌تک آنها را می‌بوسم خوشحالم نشدیم.

وی در مورد کلین‌شیت دوباره گفت:‌ وظیفه من حمایت از دروازه است و برای این کار سرم را هم می‌گذارم و امیدوارم با همین روند تا قهرمانی برویم.

دروازه‌بان پرسپولیس در مورد اعتراض و صحبت با داور گفت: واقعیتش این است که به او گفتم یک مقدار کوتاه بیاید چون بیشتر بازیکنان ما ۲ کارته هستند که او هم به من اعلام کرد اعتراض نکن چون اول نفر خودت محروم می‌شوید. ما ۸-۹ بازیکن ۲ کارته داریم که برای بازی بعدی هم ۳-۴ نفر از آنها به دلیل گرفتن کار در بازی امروز حضور نخواهند داشت. دیدار با صبا شاید سخت‌تر از بازی با تراکتوری سازی و دربی باشد

بیرانوند در مورد اینکه آیا اینطور نبود که بازیکنان از عمد کارت بگیرند تا در دربی و تراکتورسازی حضور داشته باشند،‌ گفت: این طور نیست که از قبل برای گرفتن کارت به میدان بروند نان حلال به خانه‌شان می‌برند طبیعی بود که محکم بازی کردن احتمال گرفتن کارت هم دارد.

وی در مورد حضور فرزندش در ورزشگاه گفت:‌ به خاطر سلطان‌ علی پروین شماره ۷ را برای پسرم انتخاب کردم و این دومین بار است که به ورزشگاه می‌آید خودم دوست دارم بیاید و خوشحال از ورزشگاه برود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.