سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز اعتقاد دارد حق تیمش شکست برابر پرسپولیس نبوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، فراز کمالوند پس از شکست یک بر صفر عصر دوشنبه تیمش برابر پرسپولیس به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: هدف ما این بود که از این بازی امتیاز بگیریم. چاره ای جز این نداشتیم که نفرات کارساز این تیم را از کار بیندازیم. به همین خاطر مجبور بودیم بسته بازی کنیم. با این حال از عملکرد بازیکنانم راضی هستم اما از نتیجه راضی نیستم.

وی در مورد داوری نیز گفت: این بازی دیداری نبود که هر دو تیم این همه کارت زرد دریافت کنند. به نظر من این بازی پر از صحنه های مشکوک بود. قبل از گل یک جور سوت زد و بعد از گل هم قضاوت دیگری داشتند.

کمالوند ادامه داد: بیشترین تاثیر را در پیروزی پرسپولیس هواداران داشتند که هم به تیم ما فشار زیادی آوردند و هم داوری را تحت تاثیر قرار دادند.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد در مورد اینکه چرا تیمش بسته بازی کرد گفت: مقابل پرسپولیس غیر از این نمی شود بازی کرد. فکر می کنم تفکرات من درست بود. تا دقیقه ۷۵ همه چیز درست پیش می رفت. تا دقیقه میانی نیمه دوم من فکر می کردم که بازی مساوی تمام شود اما پرسپولیس با فشار بالای تماشاگرانش بازی را برد.

کمالوند در مورد اظهار نظری که قبل از بازی با تراکتورسازی داشته و عنوان کرده که باید سه امتیاز در جیب فوتبال آذربایجان بماند گفت: من نمی دانم این مسائل چرا مطرح می شود. شب قبل از بازی می آیند در اینستاگرام به بازیکنان ما توهین می کنند که نباید به استقلال یا پرسپولیس ببازید. جمع کنید این فوتبال را.

وی افزود: هیچ مربی شرف و وجدانش را از سر راه نیاورده است که بخواهد به تیم روبرو راه بدهد. چیزی که برای من از همه چیز مهم تر است موفقیت گسترش فولاد است. مشخص است که من دوست دارم تیم شهرم قهرمان شود اما نباید مسائل را با هم قاطی کنیم. همه مربیان دارند با تمام وجود و وجدانشان بازی می کنند. من گفته بودم که سه امتیاز این دیدار باید به فوتبال آذربایجان برسد. این کجایش ایراد دارد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )