یک کارشناس داوری فوتبال گفت: احمد صالحی قضاوت ضعیفی در بازی پرسپولیس و گسترش فولاد به نمایش گذاشت.

نوذر رودنیل در گفت‌و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گفت: در نیمه اول داور یک پنالتی کاملاً‌ واضح را به سد پرسپولیس نگرفت اما اوج اشتباهات او در نیمه دوم بود. در تصاویر تلویزیونی دیدیم که او در دقیقه ۳۵ به مسعود ابراهیم‌زاده کارت زرد نشان داد و در دقیقه ۸۵ به دلیل نشان دادن کارت زرد دوم باید به او کارت قرمز نشان می‌داد. آنچه که ما از تصاویر تلویزیونی دیدیم این بود که ابراهیم‌زاده دو کارت زرد گرفته است. به همین دلیل هم بازیکنان پرسپولیس به داور معترض بودند امیدواریم که همه ما اشتباه کرده باشیم و داور درست تصمیم گرفته باشد که بعید است. او ۱۵ دقیقه پایانی بازی را رها کرده بود.

یک کارشناس داوری فوتبال تصریح کرد: در دقیقه ۸۸ هم طارمی با خطای مدافعان گسترش سرنگون شد و داور این پنالتی را هم ندید. گلی هم که طارمی به ثمر رساند کاملاً درست بود و آفساید نبود.

طبق تصاویر تلویزیونی در نیمه اول صالحی، داور مسابقه به مسعود ابراهیم‌زاده کارت زرد نشان داد و در نیمه دوم نیز وی به دلیل خطایی که روی بازیکن پرسپولیس انجام داد، طبق همین تصاویر کارت زرد دوم را دریافت کرد. در این لحظه همه بازیکنان پرسپولیس مدعی بودند که بازیکن گسترش‌فولاد باید اخراج شود، اما داور این موضوع را تایید نکرد، اکنون نوشته های مکتوب تیم داوری و ناظر مسابقه می‌تواند پاسخ شفافی به این شائبه به وجود آمده، بدهد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۹ )