بازیکن تیم فوتبال سایپا گفت: از ابتدای فصل یک مقدار بدشانسی گریبان تیم ما را گرفته بود و امیدوارم بدشانسی دست از سر ما بردارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال تیم سایپا مقابل تیم سیاه‌جامگان با نتیجه یک بر صفر به پیروزی دست یافت.

روزبه شاه‌علیدوست در پایان این دیدار اظهار داشت: اگر بخواهم در مورد بازی صحبت کنم باید این طور بگویم که به خاطر شرایطی که در جدول برای این دو تیم بود به نظر کیفیت بازی در آن حد نبود که بخواهم در مورد کیفیت بازی صحبت کنم. به خاطر حساسیت جایگاه در جدول توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم و این موضوع جای شکر دارد.

وی در ادامه افزود: در مورد اعتراض تیم حریف به داوری هیچ صحبتی ندارم.

بازیکن تیم فوتبال سایپا در واکنش به این سؤال که تیم سیاه‌جامگان مدعی است خلعتبری پیش از زدن گل از دست خود استفاده کرده است، گفت: من فکر می‌کنم زرگر اول دید و ما هم می‌خواستیم برویم خوشحالی کنیم اما به یکباره سوت زد و با کمک خود مشورت کرد و دوباره گل اعلام کرد. به نظرم اگر سوت اول را نمی‌زد بهتر بود.

وی در واکنش به صحبت‌های عزیزی مبنی بر اینکه مدعی شده اگر کمیته داوران به دنبال عدالت است یک امتیاز به ما بدهد، گفت: عزیزی بزرگ ما است اما من جایی ندیدم تا به حال چنین اتفاقی رخ بدهد.

شاه‌علیدوست در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: از ابتدای فصل یک مقدار بدشانسی گریبان تیم ما را گرفته بود و امیدوارم این بدشانسی دست از سر ما بردارد. تیم ما تیم خوبی است و مقابل سپاهان و تراکتورسازی بازی خوبی انجام دادیم. ما مستحق باخت و تساوی نبودیم.

بازیکن تیم فوتبال سایپا در پایان صحبت‌های خود عنوان کرد: امیدوارم شرایط تیم را تغییر دهیم به هر حال مسئولان باشگاه، پرسنل، کادر فنی و بازیکنان در حال تلاش کردن هستند و امیدوارم در بازی‌های بعدی نتایجی را کسب کنیم که همه خوشحال شوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.