اهواز - مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: با سپردن ضربه پنالتی به مهدی مومنی، می خواستیم پای این بازیکن به گلزنی باز شود ولی اینگونه نشد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید سیروس نعمتی نژاد عصر امروز پس از تساوی خانگی تیمش در برابر سپاهان اصفهان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: در این بازی با بدشانسی محض مواجه شدیم ولی باید عنوان کنم که تیم ما نسبت به قبل بسیار بهتر بازی می کند و بازیکنان توانمندی های خود را به خوبی نشان می دهند.

وی افزود: برای اینکه از موقعیت های خودمان بهتر استفاده کنیم باید به یک تمرکز بالاتری دست پیدا کنیم.

نعمتی نژاد در خصوص هدر رفتن پنالتی این تیم در این بازی نیز گفت: مهدی مومنی از بهترین بازیکنان ما است ولی بعضی ها هنگام زدن پنالتی آن را به شانس واگذار می کنند اما متاسفانه شانس در این بازی با ما یار نبود. اتفاقا ما این ضربه را به مهدی دادیم تا با گل کردن آن، پایش به گلزنی باز شود ولی متاسفانه گل نشد.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص اینکه چرا نسبت به سال قبل در نتیجه ضعیف عمل کرده اید، گفت: ما سال قبل خوش شانس خوبی داشتیم ولی امسال اصلا اینگونه نیست و همواره با بدشانسی مواجه شدیم. اتفاقا نسبت به سال قبل زحمات بیشتری کشیده ایم و بچه های تیم بیشتر تلاش می کنند.

نعمتی نژاد در خصوص اینکه آرش افشین در ترکیب تیم استقلال خوزستان خوب نبوده است نیز بیان کرد: این تشخیص شماست که این بازیکن خوب نبوده است ولی ما از وی راضی هستیم زیرا هر هر حرکت این بازی می تواند یک گل باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته هجدهم لیگ برتر باشگاه های کشور عصر امروز تیم های استقلال خوزستان و سپاهان اصفهان در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی به تساوی یک بر یک رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.