مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت: بدشانسی آوردیم. یک مقدار کم دقت بودیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، سیروس نعمتی‌نژاد در نشست خبری بعد از تساوی تیمش مقابل سپاهان، گفت: بدشانسی آوردیم. یک مقدار کم دقت بودیم اگر موقعیت‌هایمان به گل تبدیل می‌شد برنده بازی می‌شدیم. در اکثر دقایق بازی مالکیت توپ را در اختیار داشتیم.

وی افزود: شرایط بهتر خواهد شد. بازیکنان شرایط بهتری نسبت به نیم فصل اول پیدا کردند. نیاز به تمرکز داریم تا در ادامه مسابقات عملکرد بهتری داشته باشیم.

نعمتی‌نژاد در مورد عملکرد مهدی مومنی تصریح کرد: او یکی از بهترین بازکنان تیم است. روی حرکت این بازیکن به پنالتی رسیدیم. در پنالتی هم شانس دخیل است. بیت‌سعید پنالتی‌زن اول ما است قرار شد او این توپ را به مومنی بدهد که پایش به گلزنی باز شود که متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

نعمتی‌نژاد در مورد اینکه آیا تعویض نانگ به خاطر مشکل بدنی او بوده است، اظهار داشت: قوای بدنی او مشکلی ندارد می‌خواستیم با آوردن زبیدی قوای تهاجمی تیم را بیشتر کنیم به همین خاطر این بازیکن تعویض شد.

مربی استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که چرا سیاست این تیم نسبت به سال قبل عوض شده، عنوان کرد: سیاست خاصی نداریم سال قبل خیلی خوش شانس بودیم. اما امسال کمی شانسمان کمتر شده است. نسبت به تیم سال قبل بهتر بازی می‌کنیم و موقعیت‌های بیشتری را خلق می‌کنیم. هر سوالی کنید جواب می‌دهم اما سوالی بپرسید که به تیم لطمه نزند.

وی در مورد اینکه چرا آرش افشین نتوانست عملکرد خوبی ارائه دهد، گفت: این تشخیص شماست که افشین خوب بازی نکرده است. از تجربه، اسم و نام افشین استفاده می‌کنیم. نام حسن بیت‌سعید آرش افشین و سایر بازیکنان ما در خط حمله دارای وزنه است و از این بازیکنان بهترین استفاده را می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.