سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت بازیکنانی که از آن‌ها راضی نبوده را جریمه خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فرهاد کاظمی سرمربی ماشین سازی تبریز پس از تساوی تیمش مقابل صبای گفت گفت: متاسفانه چیزی که از بازیکنان می‌خواستم در زمین پیاده نکردند. به آنها گفته بودم صبا می‌آید و با ۹ بازیکن دفاع می‌کند. به آنها گفتم که باید باحوصله باشند و از تاکتیک‌هایی که در تمرین‌ها استفاده کردند به کار ببرند اما آنها پنج درصد آن را نیز به کار نبردند.

او ادامه داد: بازیکنانم خیلی بد کار کردند و توپ های زیادی را به حریف سپردند. خطاهای الکی زیادی داشتیم. آنها باید بدانند در چه شرایطی هستند و چه فشاری روی آنهاست تا بتوانند به خواسته شان برسند. آنهایی که راضی نبودیم را جریمه خواهیم کرد. هم جریمه انفرادی و هم جریمه تیمی و از بازیکنانی که نمی‌توانند با شرایط تیم کنار بیایند استفاده نخواهیم کرد. خدا را شکر حداقل امتیازها تقسیم شد زیرا صبا رقیب مستقیم ماست و اگر آنها سه امتیازی بازی را تصاحب می‌کردند کار ما برای ماندن در لیگ برتر سخت می شد.

او در ادامه با تاکید بر اینکه اگر کسی بخواهد در ماشین سازی ساز خودش را بزند از همه نظر جریمه می شود، گفت: اگر کسی حرکات خودش را ادامه دهد حتی او را روی سکو می‌گذارم و بازی‌اش نمی‌دهم. من قبلا کاکاشویلی و حبیب گردانی را به خاطر همین رفتارها جریمه کردم و الان هم به سرپرست تیم گفتم که اسم کام‌دار را بنویسد تا جریمه شود.

کاظمی گفت: ما امروز خیلی بد بودیم اما در همین حال از حریف خود سرتر بودیم. حتی در دقیقه ۸۶ با یک ضربه ساده می‌توانستیم به گل برسیم. ما شانسی موقعیت ایجاد نمی‌کنیم و حملات‌مان با توجه به تاکتیک‌مان صورت می‌گیرد و آگاهانه حرکت می‌کنیم. من از محمد رحمتی که به عنوان یار جایگزین وارد زمین شد نسبت به بسیاری از بازیکنان اصلی‌مان راضی‌ترم. او هم خوب توپ‌گیری کرد و هم پاس‌های مناسب داد. چیزی که من از بازی تیمم می‌بینم با آنچه که شما از بازی ماشین‌سازی می‌بینید متفاوت است. دید من دید فنی است و دید شما دید رسانه‌ای. دردی که من از ماشین سازی می‌فهمم با دردی که شما می‌فهمید متفاوت است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.