مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: AFC که شرایط میزبانی در کشور ثالث را به ما تحمیل کرده باید هزینه‌های ما را در خارج از ایران بدهد.

سعید آذری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد شرایط باشگاه ذوب‌آهن گفت: هفته گذشته بازی خوبی مقابل سایپا انجام دادیم و مستحق ۳ امتیاز و پیروزی هم بودیم هرچند پیروز نشدیم اما باید از بازیکنان تیم تشکر کنم و یک تشکر ویژه هم از حسینی و کادر فنی ایشان انجام بدهم. در این بازی یکی از بازی‌های خوب‌مان را انجام دادیم و اکنون هم ۲۹ امتیازی هستیم و در رده سوم جدول قرار داریم.

وی ادامه داد: این هفته با فولاد خوزستان بازی داریم که یک بازی بسیار سخت خواهد بود، فولاد مقابل پرسپولیس شکست خورده و می‌خواهد از غافله عقب نماند و با تمام توان مقابل ما ظاهر می‌شود.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در مورد اینکه برخی از کارشناسان می‌گویند ذوب‌اهن یک باشگاه سیستماتیک است که با مدیریت خوب اداره می‌شود و به همین دلیل هر مربی در آن باشد موفق می‌شود، گفت: کسانی که این حرف‌ها را می‌زنند لطف دارند اما واقعیت آن است که من آدم خوشبختی در مدیریت هستم که با مدیرانی کار کرده‌ام که همگی‌ آنها نقش مؤثری در ایجاد این سیستم مدیریتی داشته‌اند. از مدیران کارخانه ذوب‌اهن و همچنین اعضای هیأت مدیره باشگاه خیلی آموخته‌‌ام. هر وقت من در باشگاه بوده‌ام با یک مجموعه خوب مدیریتی کار کرده‌ام، همگی اعضای حاضر در باشگاه ما از تحصیلکرده‌های ورزش و مدیریت هستند در واقع باشگاه ذوب‌اهن پکیجی از مدیریت‌ها است که به حضور در این باشگاه افتخار می‌کنم.

آذری در مورد صادر نشدن مجوز بازی ربیع عطایا گفت: مشکلی که بود نامه‌نگاری کمیته انضباطی با دبیر فدراسیون بود که به اشتباه تمام تسویه‌حساب‌هایی که ما با طلبکارها انجام داده بودیم را به حساب بدهی باشگاه گذاشته بودند که پس از نامه‌نگاری با دبیرکل فدراسیون فوتبال این مشکل حل شد و ITC این بازیکن لبنانی ما به زودی صادر می‌شود و او می‌تواند مقابل فولاد هم به میدان برود.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در مورد اینکه بازیکن جدید دیگری جذب خواهند کرد یا خیر، گفت: خیر، من بارها گفته‌ام که ایجاد ترافیک زیاد بازیکن باعث مشکل در تیم می‌شود. مشکلی که برخی از تیم‌های ما در نیم‌فصل اول به آن دچار شدند و مجبور به فروش بازیکنانشان شدند. با تدبیرهای حسینی ما دیگر نیاز به بازیکن جدید نداریم.

آذری در مورد حضور در لیگ قهرمانان آسیا گفت: شرایط برای ما خیلی هموار نیست. در ۲ بازی مجبوریم که خارج از ایران به میدان برویم و کسانی که چنین شرایطی را به ما تحمیل کرده‌اند باید هزینه میزبانی ما از حریفان عربستانی را در کشور سوم پرداخت کنند. کنفدراسیون فوتبال آسیا نقش موثری در این اتفاق داشت و حالا باید هزینه‌های ما را هم تقبل کند. ما از طریق سازمان لیگ و فدراسیون پیگیر این مسئله هستیم و امیدواریم سازمان لیگ مطالبات ما را بدهد تا خودمان را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا آماده کنیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )