هم منصوریان و هم خود افتخاری این روزها روی لبه تیغ راه می روند و نتایج تا بعد از دربی می‌تواند آینده را با یا بدون آنها رقم بزند.

به گزارش خبرنگار مهر، در استقلال اختلاف ها به صورت تصاعدی بیشتر و بیشتر می شوند. در واقع عمق اختلاف ها به هیات مدیره هم رسیده و انتقادها هر روز در میان اعضا بیشتر هم می شود. صرف نظر از نتایج بد استقلال، دو تن از اعضای هیات مدیره این روزها بر این باور هستند که هزینه کرد خرید بازیکنان در نقل و انتقالات زیاد بوده و در حالی که در لیست اولویت های کادر فنی هم خرید ها قرار نداشته است.

در واقع شرایط برای کادر فنی اصلا در میان هیات مدیره مطلوب نیست اگر چه افتخاری هنوز هم از منصوریان حمایت می کند. با همه این توضیح ها نتیجه بازی استقلال با نفت آبادان در دستور جلسه هیات مدیره استقلال بسیار موثر است و به نظر می رسد در صورت شکست، در این جلسه مباحث جدیدی مطرح شود.

این همه در حالی توسط اعضای مخالف منصوریان طراحی می شود که خود افتخاری هم به عنوان مدیر عامل شرایط مطلوبی ندارد و چه از منظر مالی و چه از دید مدیریتی به نظر می رسد روزهای خوبی را سپری نمی کند و نتوانسته استقلال را از بحران خارج کند.

در واقع شاید نتایج استقلال تا بعد از دربی منجر به تغییرات وسیعی در استقلال شود هر چند باید ماند و نتیجه این دیدار ها را از نفت آبادان به بعد یک به یک دید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.