هافبک دانمارکی تاتنهام که یکی از ارکان اصلی موفقیت ۲ فصل اخیر تیم بوده اظهار داشت: همه ما برای آینده سازی به پوچتینو اطمینان داریم.

به گزارش خبرگزاری فارس، امشب ساعت ۲۱ جدال سخت و حساسی بین منچسترسیتی و تاتنهام در ورزشگاه «امارات» برگزار می‌شود.

سفیدپوشان با پیروزی مقابل چلسی قدرتمند روحیه‌ای مضاعف گرفته و اکنون در رتبه دوم جدول قرار دارند.

کریستین اریکسن که یکی از ارکان اصلی موفقیت تاتنهام محسوب می‌شود گفت: همه ما بازیکنان به «مائوریتسیو پوچتینو» اعتماد داشته و آینده را باور کرده‌ایم. به همین دلیل است که تمام بازیکنان قراردادشان را تمدید می‌کنند.

وی ادامه داد: همه ‌می‌خواهند در ساختن آینده هاتسپر سهم داشته باشند زیرا که زمان‌های هیجان انگیزی پیش روی ماست. ما ترکیبی جوان در اختیار داشته و این بدین معناست که می‌توانیم با هم پیشرفت کنیم.

هافبک ۲۴ ساله دانمارکی تصریح کرد: ما بهتر و قوی‌تر از فصل قبل بوده و اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده‌ایم. سا‌ل‌هایی طول کشید که سیستم مربی را درک کنیم. اکنون مربی نیز شناخت زیادی از ما داشته و نکته‌ها و ایده‌های خوبی را مطرح می‌کند.

وی در خصوص عملکرد چلسی نیز گفت: آنها بسیار در شرایط خوبی قرار داشته و مهم این است که به قهرمانی برسند. اما رقابت چلسی با دیگر رقیبان می‌تواند با شکست روبه‌رو شده که از لحاظ ذهنی آنها را به هم ریزد. به نظرم ما در جایگاه بسیار خوبی قرار داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.