مقایسه حرف های وزیر جدید و وزیر قدیم ورزش در مورد یک اتفاق ویژه از تفاوت ها پرده بر داری می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، در مورد محمود گودرزی وزیر پیشین وزارت ورزش انتقادهای زیادی در جامعه، رسانه ها و البته مجلس شورای اسلامی وجود داشت تا جاییکه گودرزی به انتهای دوره ریاست جمهوری روحانی نرسید. شاید امروز بهتر بتوان در مورد برخی رفتارهای خاص این وزیر قضاوت کرد و آن را با برخی رفتارهای وزیر جدید یعنی مسعود سلطانی فر مقایسه کرد.

به عنوان مثال می توان به حرف هایی که گودرزی در استعفای قبلی کی روش بر زبان راند اشاره کرد: «مردم ما از این که توسط بیگانه تحقیر شوند رنج می‌برند. ما کارفرما هستیم و او کارگر اما گویا شرایط در این میان برعکس شده است»

« ما هیچ گاه نباید از ترس مرگ خودکشی کنیم. گاهی شاهد لمپنیزم وارداتی در فوتبال نیز هستیم. فرد، همان فرد است با این تفاوت که یکی مانند من یقه‌اش به این شکل است و فرد دیگری یقه‌اش را باز می‌گذارد و یا کروات می‌زند»

«مگر ما در دوره‌های پیشین جام جهانی نیز دو باخت و یک مساوی نیاورده بودیم؟ من حق دارم به عنوان یک شهروند این سوال را مطرح کنم و بگویم این شرایط چه برتری را نسبت به قبل داشته است؟ »

صرف نظر از اینکه بخواهیم تاکید کنیم که کدام حرف‌ها خوب است و کدام حرف ها غلط به حرف های امروز وزیر جدید ورزش دقت کنید: سلطانی فر در خصوص اختلاف بین کی روش و برانکو ایوانکوویچ گفت: «فدراسیون فوتبال این مشکلات را حل می کند. »

در واقع وزیر جدید از ورود به جزئیات کاملا خود داری می کند و وزیر قدیمی به تمام جزئیات ورود می کرد و مسائل را اصلا کلان نگاه نمی کرد. گودرزی در امور فدراسیون ها تا جایی دخالت می کرد که حتی سرمربی را خودش انتخاب می کرد و از آن بالاتر اینکه گاهی با مربی درگیر هم می شد.

رویه مدیریت این دو وزیر کاملا با هم متفاوت است، سلطانی فر از بالا به ماجراها تاکنون نگاه کرده و گودرزی کاملا موازی با مربی و روسای فدراسیون ها به ماوقع نگاه می کرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )