سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، گفت: مقابل تراکتورسازی عملکرد خوبی داشتیم و ۴-۵ موقعیت صد در صد گلزنی ایجاد کردیم. با استفاده بهتر از این موقعیت‌ها می‌توانستیم برنده این بازی شویم.

غلامحسین امین‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد تساوی دو بر دو صنعت نفت مقابل تراکتورسازی، گفت: بازی خوبی بود. در این مسابقه‌ موقعیت‌های بیشتری نسبت به حریف ایجاد کردیم و اگر از این فرصت‌ها استفاده می‌کردیم به پیروزی می‌رسیدیم. ۴-۵ موقعیت صد در صد گلزنی داشتیم. تراکتورسازی از ۲-۳ موقعیتی که به دست آورد دو گل به ثمر رساند.

وی در مورد تغییرات کادرفنی صنعت نفت و اینکه فیروز کریمی در دو بازی اخیر ۴ امتیاز کسب کرده است، اظهار داشت: به هر حال نادر دست‌نشان هم زحمت زیادی در صنعت نفت کشید و نتایج خوبی گرفت اما در مقطعی نیاز بود تا به تیم شوک وارد شود. شوک هم معمولا تاثیر مثبت داد و در این دو هفته تیم خوب نتیجه گرفته است.

سرپرست صنعت نفت در مورد غیبت هواداران تراکتورسازی در بازی روز گذشته خاطرنشان کرد: یکی از نقاط قوت تراکتورسازی هواداران پر شور این تیم است. البته بازیکنان ما کاملا حرفه‌ای هستند و تجربه بازی مقابل هواداران را دارند. مقابل ۶۰ هزار هوادار استقلال را شکست دادیم و مقابل پرسپولیس هم با حضور هواداران پرشمارش در دقایق آخر شکست خوردیم.

امین‌فر در مورد عملکرد داور در مسابقه شب گذشته تصریح کرد: داوری در این بازی مشکل خاصی نداشت.

وی در مورد دیدار هفته هجدهم تیمش مقابل صنعت نفت‌ آبادان، گفت:‌ استقلال روز گذشته در شرایطی که هواداران خود را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت مقابل استقلال خوزستان شکست خورد. مطمئنا غیبت هواداران روی کار این تیم تاثیر منفی گذاشته است. در بازی مقابل استقلال محروم و مصدوم نداریم. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در این دیدار و مقابل هواداران پر شمارمان به پیروزی برسیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.