لیگ چین که این روزها با پول بسیار زیاد خود، ستاره‌های اروپا را به کشور خود فرامی‌خواند در جذب توره نیز ناموفق بود. بعضی بازیکنان بازی در سطح اول فوتبال را به پول ترجیح می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس، با پیشنهادهای هنگفت لیگ چین ستاره‌های فوتبال جهان در بد دردسری افتاده‌ و دوباره این سوال را به راه انداخته که بین بازی در سطح اول اروپا یا پول بسیار زیاد کدام بیشتر اهمیت دارد.

کارلوس ته‌وز زمانی که از یوونتوس به بوکاجونیورز پیوست جمله بسیار پرمغزی که خودش پس از یک سال آن را انکار کرد. ستاره آرژانتینی فوتبال دنیا اظهار داشت: از این فوتبال که همه چیزش پول شده بدم می‌آید.

وی بعد از یک فصل بازی نه چندان خود در باشگاه پرطرفدار آرژانتینی با دستمزد ۶۱۵ هزار پوند با برتری از مسی، رونالدو، نیمار و دیگر ستارگان در جایگاه نخست قرار گرفت!

حال لیگ چین پس از خرید «اسکار»، «اکسل ویتسل» و «جان میکل»، به تمام بازیکنان خوب پیشنهاد داده است. از رونی نیمکت‌نشین گرفته تا دله‌علی جوان و حالا نوبت به ستاره باتجربه ساحل عاجی سیتیزن‌ها رسیده است.

باشگاه «جیانگ‌سو» دستمزد ۶۰۰ هزار پوند در هفته به او وعده داده که توره آن را نپذیرفته است. جالب است بدانید این هافبک ۳۳ ساله با دستمزد هفته‌ای ۲۴۰ هزار پوند تابستان امسال قراردادش به پایان می‌رسد.

هنوز مشخص نیست که آیا باشگاه انگلیسی با او تمدید می‌کند یا اصلا تیم دیگری با توجه به سنش حاضر باشد چنین مبلغی را پرداخت کند. این مسائل در خصوص آینده بازیکن مهم است ولی با تمام این شرایط، وی قبول نکرد.

دمیتری سلوک، مدیربرنامه وی در مصاحبه با اسکای اظهار داشت: توره می‌خواهد در سطح اول فوتبال دنیا بازی کند و پول برایش مهم نیست. وی اکنون در سیتی خوشحال بوده و می‌خواهد در سطح دیگری بازی کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.