روزنامه اول شهر مادرید وضعیت رئال مادرید را در روند ۴۰ بازی بدون شکست تحلیل و بررسی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال باشگاه رئال مادرید اسپانیا ۴۰ بازی بدون شکست را تجربه کرد و در این مدت رکورد‌های زیادی را در عرصه‌های مختلف شکست و از آنها عبور کرد.

در این میان ۳ نام بیش از بقیه به چشم می خورد، زیدان، ناواس و رونالدو و البته این یک تیم بود که به چنین موفقیت دست پیدا کرد.

این آمار برابر است با ٣٦٩٠ دقیقه مقابل ٢٨ تیم مختلف و همچنین ٣٠ بازیکن مختلف روی این رکورد تاثیر گذار بودند. فدراسیون فوتبال اسپانیا نیز در این خصوص وارد عمل شد و حتی به صورت کتبی در ۴ نوبت از باشگاه رئال مادرید تشکر کرد.

بعد از ٢٨٤ روز و ٤٠ بازی و ٣٦٩٠ دقیقه بازی، رئال مادرید در نهایت تن به شکست داد.

این سلسله بازی‌های بدون باخت از نهم آوریل سال ٢٠١٦ در هفته ٣٢ لالیگا مقابل تیم فوتبال ایبار در استادیوم سانتیاگو برنابئو کلید خورد.

در این رکورد تاریخی و بسیار با ارزش ٣٢ پیروزی و ٨ تساوی به ثبت رسید و نتایج ۳ بر یک، یک بر یک و ۲ بر یک نتایج تکراری رئال مادرید بودند و نتیجه هفت بر یک بهترین پیروزی رئال مادرید محسوب می‌شد. در مجموع ١١٥ گل زده و ٤١ گل خورده به ثبت رسید.

طی ٣٦٩٠ دقیقه رئال مادرید بازیهاش ٣ بار به وقت اضافه کشیده شد. (مقابل اتلتیکو در فینال لیگ قهرمانان اروپا، مقابل سویا در سوپر کاپ اروپا، مقابل کاشیما در جام باشگاه‌های جهان)

٣٠ بازیکن در این رکورد نقش داشتن و لوکاس واسکوئس بازیکنی بود که بیشترین بازی را انجام داد (٣٣ بازی) و تونی کروس صاحب بیشترین دقیقه بازی (٢٦٧٠ دقیقه) لقب گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.