سرمربی استقلال خوزستان گفت که گل سالم تیمش مورد قبول قرار نگرفته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سیروس پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان بعد از پیروزی تیمش برابر استقلال تهران گفت: این برد را به استاندار خوزستان و رحیم زهیوی تقدیم می کنم. اگر او نبود قطعا تیم ما منحل شده بود. بازی سخت و سنگینی بود و علی رغم شایستگی در هفته قبل نتوانستیم تراکتور را ببریم. در این چند روز در کلاس ها حضور داشتم و همکارانم روی مسائل روحی روانی بازیکنان خیلی کار کرده بودند.

او ادامه داد: امروز یک گل سالم هم زدیم که داور نگرفت ولی خوشبختانه بردیم. ما یک میلیارد دریافتی نداشتیم و این پول بین ۴۰ نفر تقسیم شد. بازیکنانم به عشق مردم بازی می‌کنند و امیدواریم بتوانیم در آسیا هم خوب کار کنیم. می توانیم جایگاه مناسبی را بدست بیاوریم.

سرمربی استقلال خوزستان درباره تحولات تیمش و اینکه چرا استقلال خوزستان بهتر از قبل بازی می‌کند، گفت: همانطور که گفتم وضعیت فعلی ما ربطی به مسائل مالی نداشت. ما مسئولیت داریم و می‌خواهیم دل مردم را شاد کنیم. بازیکنانم با قلبشان بازی می کنند.

وی درباره استفاده از چهار بازیکن تهاجمی تیمش و اینکه نبود هواداران استقلال در این بازی باعث موفقیت تیمش شد، گفت: من همیشه دنبال فوتبال تهاجمی هستم. من دوست دارم مردم از دیدن بازی لذت ببرند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )