سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به اینکه حاشیه‌ها هیچ کمکی به ورزش کشور نمی‌کند، تصریح کرد: هر اقدامی که موفقیت تیم ملی فوتبال را تحت‌الشعاع خود قرار دهد، محکوم و مذموم است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدفرید موسوی با اشاره به بیانیه کی‌روش بعداز مخالف فدراسیون فوتبال با استعفای وی گفت: درحال حاضر تیم ملی فوتبال بازی‌های مهمی را در پیش دارد و این حاشیه‌ها ورزش و فوتبال را تحت‌الشعاع خود قرار می‌دهد؛ بنابراین فدراسیون و وزارت ورزش باید ورود کرده و از کی‌روش نیز می‌خواهیم در این وضعیت حاشیه‌ها را ایجاد نکند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با بیان اینکه در حال حاضر غیر از موفقیت و توفیق در بازی‌ها چیزی پیش رو نداریم، افزود: همه باید کمک کرده و مواردی را که مانع موفقیت تیم ملی است از بین ببرند؛ به همین دلیل انتظار از مسئولین مخصوصا افرادی مانند کی‌روش که مسئولیتی در تیم ملی دارند، بالاست.

موسوی با اشاره به اینکه ورزش کشور نقش‌ها و کارکردهای مهمی در جامعه دارد، تصریح کرد: ورزش در نشاط و پویایی جامعه تاثیر بسزایی دارد و باید انتظارات جوانان کشور برآورده شود؛ حاشیه‌ها هیچ کمکی به ورزش کشور نمی‌کند.

وی خاطر نشان کرد: کی‌روش در مورد تمهیدات لازم برای بازی‌های مقدماتی و بازی‌های دوستانه انتظاراتی از فدراسیون دارد که باید کمک شود این انتظارات برطرف شود. در اختیار قرار دادن امکانات به تیم ملی، برای کی‌روش نیست، برای کشور است و نمی‌شود گفت کی‌روش بهانه می‌آورد؛ اگر در آینده نتوانیم نتیجه مطلوب را کسب و صعود کنیم همه از کی‌روش انتظار دارند و می‌گویند چرا کی‌روش فلان کار را نکرد و چرا فلان کار را کرد و چرا تیم ملی نتیجه نگرفت.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به انتظارات کی‌روش از فدراسیون فوتبال تصریح کرد: وزارت ورزش و فدراسیون باید در حد توان کمک‌های خود را انجام دهند، دولت نیز کمک‌های خود را می‌کند؛ بقیه رقبای ایران نیز کار خود را می‌کنند و صبر نمی‌کنند که ببینند تیم ملی ایران چه می‌کند.

نماینده مجلس دهم با اشاره به بیانیه کی‌روش مبنی بر اینکه برنامه غیرمسئولانه موقعیت تیم ملی ایران را در انتخابی جام جهانی به خطر می‌اندازد، گفت: نمی‌توان بدون امکانات از تیم ملی و کی‌روش انتظار داشت در بازی‌ها نتیجه گرفته و حتما صعود کنیم و بحث فرافکنی کی‌روش مطرح نیست بلکه هشداری به مسئولین است که انتظارات را تعدیل کنید و با این امکاناتی که در اختیار قرار دادید، انتظارات محقق نمی‌شود.

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس از همه مسئولین وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال، جوانان، رسانه‌ها و همه مردم ایران خواست برای توفیق تیم ملی کمک کنند و به خانه ملت گفت: همه باید تمام توان خود را در این زمینه بگذارند و هرچه این موفقیت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد، محکوم و مذموم است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )