کی‌روش و برانکو مشغول زورآزمایی با یکدیگر هستند، اما روش کار این دو نفر کاملا متفاوت است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ كارلوس كی‌روش از هر فرصتی برای كنایه زدن به سرمربی پرسپولیس استفاده می‌كند. او كه تا به حال بارها با افراد مختلف فوتبال درگیری لفظی پیدا كرده، هر بار نشان داده كه برای سرشاخ شدن با هیچ چهره ورزشی ترس و واهمه‌ای ندارد. اما این بار داستان متفاوت است. كی‌روش مقابل سرمربی تیم پرطرفدار پرسپولیس قرار گرفته و تقابل این دو نفر، در میان پرسپولیسی‌ها دو دستگی ایجاد كرده.

گروهی از هواداران سرخپوش می‌گویند سرمربی تیم ملی حق ندارد مقابل سرمربی پرسپولیس بایستد و گروهی دیگر، حق را به تیم ملی می‌دهند و اولویت آن‌ها تیم ملی است. به همین دلیل فعلا نمی‌توان به طور مشخص متوجه شد كه در این ماجرا كدام طرف، هواداران بیشتری دارد.

امروز عصر هم كارلوس كی‌روش مجددا بیانیه‌ای صادر كرد و دوباره در آن به فدراسیون فوتبال و برانكو كنایه زد. او در بخشی از بیانیه خود نوشت: «جالب نیست؟ فدراسیون فوتبال ایران در چنین مقطعی به دلیل مخالفت های سازمان یافته و دائمی آقای برانکو و سایر مسئولان ورزشی، با تصمیمی یک طرفه اقدام به خاتمه سومین برنامه آماده سازی تیم ملی می کند. این درحالی است که حریف سرسخت ما چین، در حال آماده سازی است و دیروز با کرواسی بازی داشت.

باورتان می شود؟ فدراسیون فوتبال ایران مجبور می شود که برنامه تایید شده اش را که خارج از تقویم فیفاست، خاتمه دهد، در حالی که هدف اصلی ما ادامه کار و آمادگی برای آینده است. چین که حریف بعدی ماست، در مقابل تیم کشور آقای برانکو به میدان می رود! در همان مقطعی که ایشان اقدام به مخالفت با برنامه ما کردند، تیم ملی کشور خودشان در حال کمک به چین برای آمادگی هر چه بهتر برای مقابله با ایران بود. فوق العادست! آقای برانکو و فدراسیون ایران در این مورد چه برای گفتن دارند؟

دوستان عزیز، حقیقت واضح است. حریفان ما برنامه های حرفه ای برای آمادگیشان در نظر گرفته اند تا به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه صعود کنند اما فدراسیون فوتبال ایران تصمیمی بر خلاف این راستا گرفته اند و مانند گروگان هایی در دستان مربی کارکشته کروات قرار گرفته اند.»

اما برانكو روشی متفاوت از كی‌روش را در پیش گرفته است. او مانند سرمربی تیم ملی به فكر بیانیه دادن نیست و در در پاسخ كی روش، در اینستاگرام خود عكس و متنی منتشر كرده كه شاید در ظاهر ارتباطی به بیانیه كی‌روش نداشته باشد، اما با كمی تامل می‌توان به این نتیجه رسید كه برانكو در واقع جواب كی‌روش را داده است.

برانكو در اینستاگرام خود با انتشار عكسی از لحظه آنالیز مسابقه حریف، نوشته است: با تمرکز بالا در حال آنالیز دیدار برابر سایپا هستیم تا خود را برای دیدار برابر فولاد خوزستان آماده سازیم.

برانكو با انتشار این پست، به كی‌روش پیغام داده كه در شرایط حساس فعلی، بیشتر از اینكه به فكر دعوا با سرمربی تیم ملی باشد، در اندیشه موفقیت تیمش است تا پرسپولیس را به قهرمانی لیگ برتر برساند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳۰ )