سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در تازه‌ترین اظهارات خود مدعی شد برانکو حسود است و به جایگاه مربیگری تیم ملی چشم دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت معتبر ساکرنت در گزارشی به روند آماده‌سازی تیم ملی فوتبال ایران و همچنین اختلافات بین سرمربی تیم ملی با مربیان داخلی پرداخته است.

این سایت در ادامه به شکست‌ناپذیری ایران در سال ۲۰۱۶ اشاره کرده و پیرامون استعفای کارلوس کی‌روش مباحثی را مطرح کرده است.

کارلوس کی‌روش در گفت‌وگو با ساکرنت در خصوص بحث اختلافاتش با برانکو گفت: او می‌گوید که ما این اردو را اشتباها برگزار کردیم ولی خیلی از کشورها تعطیلات زمستانی دارند و ایران هم چنین تعطیلاتی را داشت. من خواستار بازیکنانی که در ایران بازی می‌کردند بودم و می‌خواستم آنها را با برگزاری چنین اردویی کنار هم نگه دارم.

وی افزود: اینکه من بخواهم بدانم اشتباه از طرف چه کسی است، همه چیز را به کارشناسان می‌سپارم چون من می‌خواستم بازیکنان را در اردو در کنار هم قرار دهم.

کی‌روش تاکید کرد: قبل از استعفای من تصادفا و یا غیر از آن به برانکو قول داده‌اند که به تیم ملی بیاید! او حسود است و نیم‌نگاهی به موقعیت من دارد و به نوعی از این اتفاق ناامید شده است و این توهین‌ها را به خاطر ناامیدی انجام داده است.

به گزارش فارس، سرمربی تیم ملی در این گفت‌وگو افزود: برانکو نمی‌تواند به خاطر اشتباهش من را سرزنش کند چون این جریان را خودش ساخته و هر کسی تاوان اشتباه خود را پس می‌دهد. من نمی‌دانم او چرا این کارها را انجام می‌دهد؟ اما مطمئنا باید حرفه‌ای‌تر رفتار کند.

کی‌روش ادامه داد: من با رئیس فدراسیون فوتبال ایران دیدار و گفت‌وگو کردم و تاج به من گفت برانکو حق ندارد چنین رفتاری با شما داشته باشد و او نمی‌تواند برنامه تیم ملی را تغییر دهد و یا به آن اعتراض کند. حالا اگر فدراسیون قدرت ندارد با برانکو برخورد کند مقصر من نیستم. من چه کاری می‌توانم انجام دهم؟ هدف من این است که تیم ملی ایران را در راه مسابقات مقدماتی جام جهانی آماده کنم و آماده‌سازی این تیم بسیار کار سختی است. به خصوص با مشکلات تحریم‌ها هم روبرو هستیم.

سرمربی تیم ملی افزود: خیلی سخت است که تیم را با این شرایط حفظ کنیم و حتی نمی‌توانیم بازی دوستانه انجام دهیم. ما حتی پول برگزاری بازی دوستانه را هم نداریم اما از طرف دیگر وقتی این مشکلات وجود دارد دیگر نیازی به دشمنان بیرونی نیست.

به گزارش فارس، کی‌روش تاکید کرد:‌ ما تیم خوبی داریم و واقعا پیشرفت خوبی داشته‌ایم. ۱۱ بازیکن ایران در اروپا بازی می‌کنند که تا به حال این اتفاق نیفتاده است.۴ سال است در رنکینگ جهانی در رده اول هستیم و نه اینکه همیشه بهترین باشیم اما بازیکنانی داریم که به کمک آنها تیم را در صدر گروه قرار داده‌ایم و این کار ما را در آینده سخت خواهد کرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴۴ )