مربی نفت تهران با بیان اینکه به جای بازیکنان داور بازی با استقلال باید پشت توپ قرار می گرفت، گفت: داور یک گل خوب را به استقلال تقدیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد دایی پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر استقلال تهران در ورزشگاه تختی با کنایه گفت: قبل از هر چیز به کمیته انضباطی تبریک می گویم. آنها واقعا بر فوتبال ایران احاطه دارند و شب یک جلسه سنگین را برگزار کردند و ۳-۴ روز به مرخصی رفتند تا جوابگوی نفتی ها نباشند.

وی گفت: یک تبریک هم به کمیته داوران می گویم به خاطر انتخاب داورانشان برای بازیهای نفت که در مقابل سپاهان سر ما را بریدند. در جام حذفی برابر استقلال یک گل آفساید را به استقلال تقدیم کردند. اوج کار آنها امروز بود که به اعتقاد من حق ورودی داور مسابقه خودش باید پشت ضربه ایستگاهی می ایستاد و به ما گل می زد. برای داور این دیدار متاسفم که بازیکن استقلال سُر خورد و هیچ خطایی بر روی انجام نشد اما کاشته به نفع استقلال گرفت و همان توپ هم گل شد و من این پیروزی را به آبی پوشان تهرانی تبریک می گویم و ۳ امتیاز نیز نوش جانشان باشد.

مربی نفت در ادامه افزود: متاسفانه در این چند وقت تمام داوری ها علیه ما بوده و اشتباهات داوری باعث حذف ما از جام حذفی و شکست برابر استقلال شد.

محمد دایی گفت: متاسفانه ما باید با کمیته انضباطی بجنگیم و با آنها دعوا کنیم که این کار از ما بر نمی آید.

وی در ادامه افزود: اگر اشتباه امروز داوری نبود استقلال زورش به ما نمی رسید و نمی توانست ما را شکست دهد. در فوتبال ما هیچ چیز جای خودش نیست و فوتبالی ها خانه نشین شده اند و یک عده غیر فوتبالی در مسند کار قرار گرفته و همین مسئله باعث شده تا فوتبال ما اینچنین شود.

مربی نفت تهران تاکید کرد: دیگر نمی توانیم بگوییم که اشتباه داوری در فوتبال وجود دارد زیرا صحنه هایی که در این فوتبال شاهد هستیم به اشتباه ربطی ندارد و باید فکری به حال داوری در فوتبال ایران کرد.

وی در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال بهتر از شما بود که شکست خوردید یا شما بد بازی کردید؟ گفت: استقلال بهتر از ما نبود. مطمئن هستم این تیم به جایی نخواهد رسید زیرا آبی پوشان زور بردن ندارند و اگر تیم ما را قلع و قمع نمی کردند مطمئن باشید هرگز در مقابل این تیم شکست نمی خوردیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۱ )